tai per ilgai laiko nu. kas metai keistum ir nebūtų bėdos, kai kas dešimt - vat jums ir prašom 12/27/2017 12:30 PM, Sail rašė: > Bet tai kurva kurva koks progresas matosi. > > Kiek dyzeliu nejuzinau, visuose keiciau zvakes. Be jokiu galvaskaudziu - > atsukai, prisukai ir gatava. > O bet taciau tos visos tos masinos gamintos praejusiam tukstantmetyje. > > Gerai konstruktoriai dirba. > > > > "anon@work" <anon@work.no> wrote in message > news:p1vqv6$fda$1@trimpas.omnitel.net... >> Rusų meistro patarimas užstrigusios žvakės išsukimui (mano bandyta, >> suveikė): >> 1) Atlaisvinti priėjimą prie žvakės >> 2) El. grąžtu (grąžtelį geriau naudoti rimtesnį, kobalto ar su >> pobedito antgaliu, nes žvakės elektrodas- volframinis, bet kuo nelabai >> gręžiasi) išgręžti kažkur iki žvakės vidurio. >> 3)Į skylę įkalti žvaigždinę ar kryžminę bytą (būna rinkiniai) >> 4) užpilti WD ir palikti nakčiai (geriau 24 val.) >> 5) Užkaitinti motorą, rankena ir galvutės pagalba išsukti žvakę (aš >> naudojau seną rusišką su pečio padidinimu vamzdžio pagalba) >> >> Procedūra ilga ir bjauri, neturint įrankių ir kantrybės geriau >> patikėti rimtesniam meistrui :) >> >> >> "0.5 B" wrote in message news:p1u8jj$9s7$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 1. kaip geriau bandyt išsukt pakaitinimo žvakę [viena kažko pradeda >> suktis >> ir sustoja] - šaltam ar karštam varikliui esant? >> 2. Pakaitinimo lemputė panelėj užgęsta, nors žvakės dar nebūna >> užkaitę, ir >> relė ar kažkas po kapotu išsijungia tik kažkur po 20 sec. , kai lemputė >> kažkur po 5. Ta lemputė, taip išeina, užgesinėja bele kaip, nesusijus >> tiesiogiai su pakaitinimo žvakės atjungimu? >