Bet tai kurva kurva koks progresas matosi. Kiek dyzeliu nejuzinau, visuose keiciau zvakes. Be jokiu galvaskaudziu - atsukai, prisukai ir gatava. O bet taciau tos visos tos masinos gamintos praejusiam tukstantmetyje. Gerai konstruktoriai dirba. "anon@work" <anon@work.no> wrote in message news:p1vqv6$fda$1@trimpas.omnitel.net... > Rusų meistro patarimas užstrigusios žvakės išsukimui (mano bandyta, > suveikė): > 1) Atlaisvinti priėjimą prie žvakės > 2) El. grąžtu (grąžtelį geriau naudoti rimtesnį, kobalto ar su pobedito > antgaliu, nes žvakės elektrodas- volframinis, bet kuo nelabai gręžiasi) > išgręžti kažkur iki žvakės vidurio. > 3)Į skylę įkalti žvaigždinę ar kryžminę bytą (būna rinkiniai) > 4) užpilti WD ir palikti nakčiai (geriau 24 val.) > 5) Užkaitinti motorą, rankena ir galvutės pagalba išsukti žvakę (aš > naudojau seną rusišką su pečio padidinimu vamzdžio pagalba) > > Procedūra ilga ir bjauri, neturint įrankių ir kantrybės geriau patikėti > rimtesniam meistrui :) > > > "0.5 B" wrote in message news:p1u8jj$9s7$1@trimpas.omnitel.net... > > 1. kaip geriau bandyt išsukt pakaitinimo žvakę [viena kažko pradeda suktis > ir sustoja] - šaltam ar karštam varikliui esant? > 2. Pakaitinimo lemputė panelėj užgęsta, nors žvakės dar nebūna užkaitę, ir > relė ar kažkas po kapotu išsijungia tik kažkur po 20 sec. , kai lemputė > kažkur po 5. Ta lemputė, taip išeina, užgesinėja bele kaip, nesusijus > tiesiogiai su pakaitinimo žvakės atjungimu?