Na taip, per 2.5 metu vazinejimo buvo 1 ar 2 situacijos kai norejosi paklausti WTF?!, bet su manualu juk irgi visko pasitaiko :) O siaip dar yra S rezimas, kuris realiai padeda ir buna naudojamas bent karta dienoje kai reikia isipaisyti i labai intensyvu srauta, o taip pat kiek zinau tokiu budu taupomas smagratis ;) On 02/01/2018 21:11, Dainiushas wrote: > su DSG prikolas tas, kad ji laginai retai ir netikėtai :). > Aisin'as, gi visada stabiliai vienodai, tai žinai ką daryt > > 1/2/2018 9:04 PM, newsreader rašė: >> >> Mano senute DSG6 su 125kw dyzeliu dirba perfect. Specialiai pameginau >> prie 80km/h ir 6 begio (deze stengiasi maksimaliai taupyti kura). Jeigu >> svelniai spustelsi tai bus trumpam -1 ir iskarto atgal i 6 begi. Jeigu >> smarkiau tai bus -2 ir 4k apsuku, bet laikys ilgiau. Reakcijos aiskios >> ir prognozuojamos. >> >> Kazka girdejau, kad naujuose DSG7 gerokai uzdempferiuota. Velgi neaisku >> apie kuria eina kalba - sausa ar slapia sankaba. Jeigu nepatinka aisku >> nepirk. >> >> As irgi rinkausi tarp C5 su Aisinu, BMW5 e60 ir DSG. DSG patiko iskart, >> BMW puse B, o C5 is viso pavojinga vazineti del beprotisko lago. >> >> >> On 01/01/2018 16:12, fenix@h wrote: >>> >>> >>> vaziuojant pirma karta ir nieko nezinant apie niuansus tos dezes pavyko >>> gan neblogai isprovokuot ta nesamone, kai paruosta ausktesne pavara o >>> tau reikia zemesnes. ir gan slykscioj kasdienej sitaucijoj emginant >>> prasokti i ziedo 3 juosta >>> >>> papasakokit, kuo skiriasi vaziavimas dsg7 su skirtingais varikliais. is >>> esmes 2.0tdi ir 2.0tsi - dyzeliu dar nevaziuota, tai veiks geriau su >>> dyzeliu ar dar blogiau? domina tik dsg7 >>> >> >