Jeigu protingai padaryta, tai turint daugiau nm, automatas nejungs kito begio o vaziuos tuo paciu - gerai - nes uztenka traukos. On 2018.01.04 22:35, Dainiushas wrote: > o tai ne automatinės dėžės rūpestis važiuot tokiom apsukom kur yra NM? > > 1/4/2018 10:31 PM, YZF rašė: >> jeigu dyzelis turi daugiau NM (prie tu apsuku kuriomis dazniausiai >> vazineji) tai turetu buti situacija geresne negu su benzu >> >> On 2018.01.01 23:54, fenix@h wrote: >>> 2018.01.01 16:12, fenix@h rašė: >>>> >>>> >>>> vaziuojant pirma karta ir nieko nezinant apie niuansus tos dezes pavyko >>>> gan neblogai isprovokuot ta nesamone, kai paruosta ausktesne pavara o >>>> tau reikia zemesnes. ir gan slykscioj kasdienej sitaucijoj emginant >>>> prasokti i ziedo 3 juosta >>>> >>>> papasakokit, kuo skiriasi vaziavimas dsg7 su skirtingais varikliais. is >>>> esmes 2.0tdi ir 2.0tsi - dyzeliu dar nevaziuota, tai veiks geriau su >>>> dyzeliu ar dar blogiau? domina tik dsg7 >>>> >>> >>> krc, kitaip paklausiu: kas ilgiau naudojot abi vw kombinacijas - tdi ir >>> tsi panasios galios - kuri geriau/blogiau su dsg vaziuoja, kas skiriasi? >>> >