neskaitant gražių skaičiukų, turbolagas juose vis tiek yra ir gana juntamas. Tai kai būna normalus automatas, turbolagą turbūt galima "sušert" hidrotransformatoriui, gi su DSG - jau tenka pravažiuot. 1/9/2018 10:12 PM, mindau rašė: > svogeris panasiai virkavo, kad jo 140kw+DSG7 sudinai vaziuoja.. kol > neparodziau jam, kad ten pasirenkami vaziavimo profiliai yra "eco - > normal - sport" > tai su tuo "eco" ten tikrai kaip kokia guma tempiant vaziavimas.. > nu bet tu lyg ir ne visai "botanikas", sita momenta turbut susiziurejai :) > > > > > "fenix@h" wrote in message news:p32ro2$em3$1@trimpas.omnitel.net... > > biskeli atgaivinant mirusia tryda: > vaziuota su dsg7 1.8tsi - tai deze dirba geriau, nei megintas 2.0tsi > 280Ag. bendrai galima sakyti, kad palygintina su tiesiog letoku > tradiciniu automatu, bet viska sudejus vaziuoti galima, nera taip > blogai. kas keista, kad vis tiek reikia numint ~50% gazo, kad biski > speriau shoktelt, nors dezei permetus per pora pavaru zemyn tapkes > staiga pasidaro per daug. > >> vaziuojant pirma karta ir nieko nezinant apie niuansus tos dezes pavyko >> gan neblogai isprovokuot ta nesamone, kai paruosta ausktesne pavara o >> tau reikia zemesnes. ir gan slykscioj kasdienej sitaucijoj emginant >> prasokti i ziedo 3 juosta >> >> papasakokit, kuo skiriasi vaziavimas dsg7 su skirtingais varikliais. is >> esmes 2.0tdi ir 2.0tsi - dyzeliu dar nevaziuota, tai veiks geriau su >> dyzeliu ar dar blogiau? domina tik dsg7 >>