nu tai dažniausiai taip ir būna, kuo daugiau AG, tuo hujoviau apačioj. 1/17/2018 9:06 PM, fenix@h rašė: > 2018.01.17 20:57, Invertuota panda rašė: >> On 1/17/18 11:21, fenix@h wrote: >>>> Kokia prasme siame kontexte amzinai minet ta greitejimo laika? Nori tuo >>>> pasakyt, kad "vienodai vaziuoja" ar dar kazka kitka? >>> >>> noriu pasakyt, kad +- px tie Nm, kai yra AT deze >> >> tai vat tame ir esme kad ne velnio. Niutonmetrai visam apsuku diapazone >> toli grazu ne vienodi ir 0..100 sprinte varinkelis niekada neiskrenta >> ten kur kreukle nebepucia pilna jega. >> O vat ryl laife tai buna dazniau nei atvirksciai. Ipac tokiam >> scenarijuje kur kAleKos skundesi, kada riedi atleides gaza, o po to >> staiga lupi per pedala. Tada NM pasidaro ziauriai ne px. > > BUTENT tokiam scenarijuj 1.8 ir 2.0 su atitinkamai 180 ir 280 Ag elgesi > ne taip pat. Deja, 280Ag nenaudai (!!!). >