Tema: Re: Toyota Auris Hybrid
Autorius: Tomas
Data: 2018-04-15 10:58:52
Pamatuosiu ir pagal užpylimus. Kadangi drožimas nusimato daugiausia 
miestelio sąlygom, tai itin gražių skaičių gal ir nebus. Iš kitos pusės 
spritmonitor.de statistika per daug negąsdina.

2018-04-15 10:40, Dainiushas rašė:
> belaipsnė transmisija tai gaidys kai variatorius. o tojotos hibride ten
> planetarkė iš kažkelių tai dantračių.
>
> Kuro sąnaudas būtų įdomu pagal pylimą pamatyt, su tais rodymais būna
> niuansų
>
> On 4/15/2018 9:20 AM, Tomas wrote:
>> Su sąlyga, kad žmona įvaldė subj. ir teko vakar prasukt arti 300 km,
>> dalinuosi įspūdžiais.
>>
>> Kiek mačiau njūzuose įsigalėjęs konsensusas, kad tojotos hibridai:
>> 1. Nevalina
>> 2. Triukšmingi
>> 3. Ryja benzą
>> 4. Belaipsnė transmisija gaidys.
>>
>> Taigi papunkčiui.
>> 1. 1,8 HSD valina visai adekvačiai tokiam kibirui kaip Auris. Aišku ne
>> hot hatch, bet ant lenkimo išeit jokio vargo.
>> 2. Kol Power rodyklė visa raudona neįsiremia į atramą (o kasdieniniame
>> važinėjime to nelabai ir reikia), benzininio variklio urzgimas visai
>> neerzinantis, jei erzina - reiškia muzika per tyliai paleista. O šiaip
>> visi benzo pliusai - jokio triukšmo, jokios smarvės, jokio kalatojimosi.
>> 3. Kuro sąnaudos. ~200 km maršrute kur buvo važinėta ir Kaune, kituose
>> miestuose, miesteliuose, kaimuose ir plentu tarp jų - vidurkį aurio
>> kompas parodė 4,9 l/100 km. Čia be specialiai dėtų pastangų važiuoti
>> kažkaip ekonomiškai ar pan., su visais veikiančiais kondicionieriais,
>> šildymais ir t.t. Kaip benzininiam kibiru su "automatu" sakyčiau visai
>> OK. Mano 1,9 dyzelis su mechanine dėže su tiek kuro nevažiuoja.
>> 4. Hibrido belaipsnė transmisija yra kokį 100 kartų geriau už į
>> analogiškus kibiro klasės automobilius montuojamus automatus, ale DSG,
>> BBD ir pan. Jokių trūkčiojimų, jokio pavarų mėtymo reikia ar nereikia
>> (nes jų nėra) ir t.t. Kiek spaudi, tiek važiuoja, jokių netikėtumų ir
>> neapibrėžtumų.
>>
>> Tai tiek.
>