Pamatuosiu ir pagal užpylimus. Kadangi drožimas nusimato daugiausia miestelio sąlygom, tai itin gražių skaičių gal ir nebus. Iš kitos pusės spritmonitor.de statistika per daug negąsdina. 2018-04-15 10:40, Dainiushas rašė: > belaipsnė transmisija tai gaidys kai variatorius. o tojotos hibride ten > planetarkė iš kažkelių tai dantračių. > > Kuro sąnaudas būtų įdomu pagal pylimą pamatyt, su tais rodymais būna > niuansų > > On 4/15/2018 9:20 AM, Tomas wrote: >> Su sąlyga, kad žmona įvaldė subj. ir teko vakar prasukt arti 300 km, >> dalinuosi įspūdžiais. >> >> Kiek mačiau njūzuose įsigalėjęs konsensusas, kad tojotos hibridai: >> 1. Nevalina >> 2. Triukšmingi >> 3. Ryja benzą >> 4. Belaipsnė transmisija gaidys. >> >> Taigi papunkčiui. >> 1. 1,8 HSD valina visai adekvačiai tokiam kibirui kaip Auris. Aišku ne >> hot hatch, bet ant lenkimo išeit jokio vargo. >> 2. Kol Power rodyklė visa raudona neįsiremia į atramą (o kasdieniniame >> važinėjime to nelabai ir reikia), benzininio variklio urzgimas visai >> neerzinantis, jei erzina - reiškia muzika per tyliai paleista. O šiaip >> visi benzo pliusai - jokio triukšmo, jokios smarvės, jokio kalatojimosi. >> 3. Kuro sąnaudos. ~200 km maršrute kur buvo važinėta ir Kaune, kituose >> miestuose, miesteliuose, kaimuose ir plentu tarp jų - vidurkį aurio >> kompas parodė 4,9 l/100 km. Čia be specialiai dėtų pastangų važiuoti >> kažkaip ekonomiškai ar pan., su visais veikiančiais kondicionieriais, >> šildymais ir t.t. Kaip benzininiam kibiru su "automatu" sakyčiau visai >> OK. Mano 1,9 dyzelis su mechanine dėže su tiek kuro nevažiuoja. >> 4. Hibrido belaipsnė transmisija yra kokį 100 kartų geriau už į >> analogiškus kibiro klasės automobilius montuojamus automatus, ale DSG, >> BBD ir pan. Jokių trūkčiojimų, jokio pavarų mėtymo reikia ar nereikia >> (nes jų nėra) ir t.t. Kiek spaudi, tiek važiuoja, jokių netikėtumų ir >> neapibrėžtumų. >> >> Tai tiek. >