nu nia. žiūrėjau CT200h, brrrrrrrrr kad jį kur velnias. geriau jau smagračiai 2018.04.17 12:51, markatas rašė: > Biski paskubejai su Avdi, ane? :) > > markatas > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:pauvm5$gd7$1@trimpas.omnitel.net... >> belaipsnė transmisija tai gaidys kai variatorius. o tojotos hibride ten >> planetarkė iš kažkelių tai dantračių. >> >> Kuro sąnaudas būtų įdomu pagal pylimą pamatyt, su tais rodymais būna >> niuansų >> >> On 4/15/2018 9:20 AM, Tomas wrote: >>> Su sąlyga, kad žmona įvaldė subj. ir teko vakar prasukt arti 300 km, >>> dalinuosi įspūdžiais. >>> >>> Kiek mačiau njūzuose įsigalėjęs konsensusas, kad tojotos hibridai: >>> 1. Nevalina >>> 2. Triukšmingi >>> 3. Ryja benzą >>> 4. Belaipsnė transmisija gaidys. >>> >>> Taigi papunkčiui. >>> 1. 1,8 HSD valina visai adekvačiai tokiam kibirui kaip Auris. Aišku ne >>> hot hatch, bet ant lenkimo išeit jokio vargo. >>> 2. Kol Power rodyklė visa raudona neįsiremia į atramą (o kasdieniniame >>> važinėjime to nelabai ir reikia), benzininio variklio urzgimas visai >>> neerzinantis, jei erzina - reiškia muzika per tyliai paleista. O šiaip >>> visi benzo pliusai - jokio triukšmo, jokios smarvės, jokio kalatojimosi. >>> 3. Kuro sąnaudos. ~200 km maršrute kur buvo važinėta ir Kaune, kituose >>> miestuose, miesteliuose, kaimuose ir plentu tarp jų - vidurkį aurio >>> kompas parodė 4,9 l/100 km. Čia be specialiai dėtų pastangų važiuoti >>> kažkaip ekonomiškai ar pan., su visais veikiančiais kondicionieriais, >>> šildymais ir t.t. Kaip benzininiam kibiru su "automatu" sakyčiau visai >>> OK. Mano 1,9 dyzelis su mechanine dėže su tiek kuro nevažiuoja. >>> 4. Hibrido belaipsnė transmisija yra kokį 100 kartų geriau už į >>> analogiškus kibiro klasės automobilius montuojamus automatus, ale DSG, >>> BBD ir pan. Jokių trūkčiojimų, jokio pavarų mėtymo reikia ar nereikia >>> (nes jų nėra) ir t.t. Kiek spaudi, tiek važiuoja, jokių netikėtumų ir >>> neapibrėžtumų. >>> >>> Tai tiek. >> > >