Tema: Re: Toyota Auris Hybrid
Autorius: Signalizacija
Data: 2018-04-22 21:41:38
21 gamintas zyzlius irgi ein. tik ten kubatura 2x didesne nei tojotos ir 
ta tojota kai bagazninkan imeti ieskot reikia kuriam kampe

On 2018.04.22 19:42, Tomas wrote:
> Welcome to the 21st century.
> 
> 2018-04-22 14:00, Signalizacija rašė:
>> tai siaip nevalina išeina absoliuciai. Mano senas saabas 900 kaip
>> suprantu irgi is tos pacios kibireliu kategorijos
>>
>> On 2018.04.21 11:49, Tomas wrote:
>>> Su kitais analogiškais kibirais.
>>>
>>> 2018-04-20 22:37, Signalizacija rašė:
>>>> Valina cia su kuo lyginant? nes man 3.0 subarikas nevalina viskai is
>>>> saabo dvilitrio persedus
>>>>
>>>> On 2018.04.15 09:20, Tomas wrote:
>>>>> Su sąlyga, kad žmona įvaldė subj. ir teko vakar prasukt arti 300 km,
>>>>> dalinuosi įspūdžiais.
>>>>>
>>>>> Kiek mačiau njūzuose įsigalėjęs konsensusas, kad tojotos hibridai:
>>>>> 1. Nevalina
>>>>> 2. Triukšmingi
>>>>> 3. Ryja benzą
>>>>> 4. Belaipsnė transmisija gaidys.
>>>>>
>>>>> Taigi papunkčiui.
>>>>> 1. 1,8 HSD valina visai adekvačiai tokiam kibirui kaip Auris. Aišku ne
>>>>> hot hatch, bet ant lenkimo išeit jokio vargo.
>>>>> 2. Kol Power rodyklė visa raudona neįsiremia į atramą (o kasdieniniame
>>>>> važinėjime to nelabai ir reikia), benzininio variklio urzgimas visai
>>>>> neerzinantis, jei erzina - reiškia muzika per tyliai paleista. O šiaip
>>>>> visi benzo pliusai - jokio triukšmo, jokios smarvės, jokio
>>>>> kalatojimosi.
>>>>> 3. Kuro sąnaudos. ~200 km maršrute kur buvo važinėta ir Kaune, kituose
>>>>> miestuose, miesteliuose, kaimuose ir plentu tarp jų - vidurkį aurio
>>>>> kompas parodė 4,9 l/100 km. Čia be specialiai dėtų pastangų važiuoti
>>>>> kažkaip ekonomiškai ar pan., su visais veikiančiais kondicionieriais,
>>>>> šildymais ir t.t. Kaip benzininiam kibiru su "automatu" sakyčiau visai
>>>>> OK. Mano 1,9 dyzelis su mechanine dėže su tiek kuro nevažiuoja.
>>>>> 4. Hibrido belaipsnė transmisija yra kokį 100 kartų geriau už į
>>>>> analogiškus kibiro klasės automobilius montuojamus automatus, ale DSG,
>>>>> BBD ir pan. Jokių trūkčiojimų, jokio pavarų mėtymo reikia ar nereikia
>>>>> (nes jų nėra) ir t.t. Kiek spaudi, tiek važiuoja, jokių netikėtumų ir
>>>>> neapibrėžtumų.
>>>>>
>>>>> Tai tiek.
>>>
>