Tema: Re: Toyota Auris Hybrid
Autorius: markatas
Data: 2018-04-17 12:51:51
Biski paskubejai su Avdi, ane? :)

markatas

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:pauvm5$gd7$1@trimpas.omnitel.net...
> belaipsnė transmisija tai gaidys kai variatorius. o tojotos hibride ten 
> planetarkė iš kažkelių tai dantračių.
>
> Kuro sąnaudas būtų įdomu pagal pylimą pamatyt, su tais rodymais būna 
> niuansų
>
> On 4/15/2018 9:20 AM, Tomas wrote:
>> Su sąlyga, kad žmona įvaldė subj. ir teko vakar prasukt arti 300 km, 
>> dalinuosi įspūdžiais.
>>
>> Kiek mačiau njūzuose įsigalėjęs konsensusas, kad tojotos hibridai:
>> 1. Nevalina
>> 2. Triukšmingi
>> 3. Ryja benzą
>> 4. Belaipsnė transmisija gaidys.
>>
>> Taigi papunkčiui.
>> 1. 1,8 HSD valina visai adekvačiai tokiam kibirui kaip Auris. Aišku ne 
>> hot hatch, bet ant lenkimo išeit jokio vargo.
>> 2. Kol Power rodyklė visa raudona neįsiremia į atramą (o kasdieniniame 
>> važinėjime to nelabai ir reikia), benzininio variklio urzgimas visai 
>> neerzinantis, jei erzina - reiškia muzika per tyliai paleista. O šiaip 
>> visi benzo pliusai - jokio triukšmo, jokios smarvės, jokio kalatojimosi.
>> 3. Kuro sąnaudos. ~200 km maršrute kur buvo važinėta ir Kaune, kituose 
>> miestuose, miesteliuose, kaimuose ir plentu tarp jų - vidurkį aurio 
>> kompas parodė 4,9 l/100 km. Čia be specialiai dėtų pastangų važiuoti 
>> kažkaip ekonomiškai ar pan., su visais veikiančiais kondicionieriais, 
>> šildymais ir t.t. Kaip benzininiam kibiru su "automatu" sakyčiau visai 
>> OK. Mano 1,9 dyzelis su mechanine dėže su tiek kuro nevažiuoja.
>> 4. Hibrido belaipsnė transmisija yra kokį 100 kartų geriau už į 
>> analogiškus kibiro klasės automobilius montuojamus automatus, ale DSG, 
>> BBD ir pan. Jokių trūkčiojimų, jokio pavarų mėtymo reikia ar nereikia 
>> (nes jų nėra) ir t.t. Kiek spaudi, tiek važiuoja, jokių netikėtumų ir 
>> neapibrėžtumų.
>>
>> Tai tiek.
>