5 metei kaip usinu Auri hibrida. 100% pasirasau po autoriaus pastebejimais. Mano patirtis realios kuro sanaudos nuo deklaruojamu kompo Auryje skiriasie apie 8-9% I didesne puse. "Dainiushas" parašė naujienų news:pauvm5$gd7$1@trimpas.omnitel.net... belaipsnė transmisija tai gaidys kai variatorius. o tojotos hibride ten planetarkė iš kažkelių tai dantračių. Kuro sąnaudas būtų įdomu pagal pylimą pamatyt, su tais rodymais būna niuansų On 4/15/2018 9:20 AM, Tomas wrote: > Su sąlyga, kad žmona įvaldė subj. ir teko vakar prasukt arti 300 km, > dalinuosi įspūdžiais. > > Kiek mačiau njūzuose įsigalėjęs konsensusas, kad tojotos hibridai: > 1. Nevalina > 2. Triukšmingi > 3. Ryja benzą > 4. Belaipsnė transmisija gaidys. > > Taigi papunkčiui. > 1. 1,8 HSD valina visai adekvačiai tokiam kibirui kaip Auris. Aišku ne hot > hatch, bet ant lenkimo išeit jokio vargo. > 2. Kol Power rodyklė visa raudona neįsiremia į atramą (o kasdieniniame > važinėjime to nelabai ir reikia), benzininio variklio urzgimas visai > neerzinantis, jei erzina - reiškia muzika per tyliai paleista. O šiaip > visi benzo pliusai - jokio triukšmo, jokios smarvės, jokio kalatojimosi. > 3. Kuro sąnaudos. ~200 km maršrute kur buvo važinėta ir Kaune, kituose > miestuose, miesteliuose, kaimuose ir plentu tarp jų - vidurkį aurio kompas > parodė 4,9 l/100 km. Čia be specialiai dėtų pastangų važiuoti kažkaip > ekonomiškai ar pan., su visais veikiančiais kondicionieriais, šildymais ir > t.t. Kaip benzininiam kibiru su "automatu" sakyčiau visai OK. Mano 1,9 > dyzelis su mechanine dėže su tiek kuro nevažiuoja. > 4. Hibrido belaipsnė transmisija yra kokį 100 kartų geriau už į > analogiškus kibiro klasės automobilius montuojamus automatus, ale DSG, BBD > ir pan. Jokių trūkčiojimų, jokio pavarų mėtymo reikia ar nereikia (nes jų > nėra) ir t.t. Kiek spaudi, tiek važiuoja, jokių netikėtumų ir > neapibrėžtumų. > > Tai tiek.