Aš su 1992 m. Saab 900 ne vienus metus atvažinėjęs, aiškint man nereikia. 2018-04-22 21:41, Signalizacija rašė: > 21 gamintas zyzlius irgi ein. tik ten kubatura 2x didesne nei tojotos ir > ta tojota kai bagazninkan imeti ieskot reikia kuriam kampe > > On 2018.04.22 19:42, Tomas wrote: >> Welcome to the 21st century. >> >> 2018-04-22 14:00, Signalizacija rašė: >>> tai siaip nevalina išeina absoliuciai. Mano senas saabas 900 kaip >>> suprantu irgi is tos pacios kibireliu kategorijos >>> >>> On 2018.04.21 11:49, Tomas wrote: >>>> Su kitais analogiškais kibirais. >>>> >>>> 2018-04-20 22:37, Signalizacija rašė: >>>>> Valina cia su kuo lyginant? nes man 3.0 subarikas nevalina viskai is >>>>> saabo dvilitrio persedus >>>>> >>>>> On 2018.04.15 09:20, Tomas wrote: >>>>>> Su sąlyga, kad žmona įvaldė subj. ir teko vakar prasukt arti 300 km, >>>>>> dalinuosi įspūdžiais. >>>>>> >>>>>> Kiek mačiau njūzuose įsigalėjęs konsensusas, kad tojotos hibridai: >>>>>> 1. Nevalina >>>>>> 2. Triukšmingi >>>>>> 3. Ryja benzą >>>>>> 4. Belaipsnė transmisija gaidys. >>>>>> >>>>>> Taigi papunkčiui. >>>>>> 1. 1,8 HSD valina visai adekvačiai tokiam kibirui kaip Auris. >>>>>> Aišku ne >>>>>> hot hatch, bet ant lenkimo išeit jokio vargo. >>>>>> 2. Kol Power rodyklė visa raudona neįsiremia į atramą (o >>>>>> kasdieniniame >>>>>> važinėjime to nelabai ir reikia), benzininio variklio urzgimas visai >>>>>> neerzinantis, jei erzina - reiškia muzika per tyliai paleista. O >>>>>> šiaip >>>>>> visi benzo pliusai - jokio triukšmo, jokios smarvės, jokio >>>>>> kalatojimosi. >>>>>> 3. Kuro sąnaudos. ~200 km maršrute kur buvo važinėta ir Kaune, >>>>>> kituose >>>>>> miestuose, miesteliuose, kaimuose ir plentu tarp jų - vidurkį aurio >>>>>> kompas parodė 4,9 l/100 km. Čia be specialiai dėtų pastangų važiuoti >>>>>> kažkaip ekonomiškai ar pan., su visais veikiančiais kondicionieriais, >>>>>> šildymais ir t.t. Kaip benzininiam kibiru su "automatu" sakyčiau >>>>>> visai >>>>>> OK. Mano 1,9 dyzelis su mechanine dėže su tiek kuro nevažiuoja. >>>>>> 4. Hibrido belaipsnė transmisija yra kokį 100 kartų geriau už į >>>>>> analogiškus kibiro klasės automobilius montuojamus automatus, ale >>>>>> DSG, >>>>>> BBD ir pan. Jokių trūkčiojimų, jokio pavarų mėtymo reikia ar nereikia >>>>>> (nes jų nėra) ir t.t. Kiek spaudi, tiek važiuoja, jokių netikėtumų ir >>>>>> neapibrėžtumų. >>>>>> >>>>>> Tai tiek. >>>> >>