2018.07.10 10:15, Arj rašė: > nuo saves prideciau - va pasiziuri kaip corrola padaryta - "iz govna I > palok", kokia detale paimi - nu kaip is popieriaus - stebiesi kaip tokia > nesamone gali tarnauti, taigi sulush ties pirma proga. O ji tarnauja > 20metu idealiai, ir nepisa proto, lyg vakar gamykloj butu ideta. > Europietiskoj auto paimi analogiska detale - nu galvoji va cia tai > padaryta, ir gerai, ir amziams, ir suluzti teoriskai negali , o > praktiskai ji paima ir susipisa, nes kazkoks veikejas kazkur gamykloj > kazka nedaoptimizavo. nu yra tiesos. bet... nu nedziugina nei vaziavimas, nei vairavimas. niekaip. apie ergonomika patyliu. jau sugebejo klimato kontroles suktukus padaryt tokius, kad galima juos ir paimt ir jauciasi, kad sukami. tas pats su radijos. kiek prireike? 30 metu? darytu viska taip pat patogiai, kaip vokieciuose, irgi reiketu daug kompromisu padaryt ir butu lygiai tas pats. toliau: kuro ekonomija - kazkaip stebuklingai vokiski auto vaziuoja is maziau, ypac jei kalbam apie dyzelius. benzai irgi.. va, yra corolla sedanas 2010, 1.8 ir yra 2005 saab 2.0t AT, trasoj tuo paciu greiciu saabas valgys tiek pat ar maziau kuro, o jeigu palyginus su kokiu vw 1.4t su tiek pat arkliu bus 1-1.5L skirtumas. kaina: nera tojotos pigesnes uz vokiskas ir prancuziskas, nors uz tiek pat pinigu gauni maziau. isimtis tik akcijos hibridams. dar pavyzdelis: pervaziaves per miesta rasiu melynai dumijanciu auto, ir 8 is 10 atveju tai bus tojota arba korejietis. kodel?...