2028, naujesnių kaip 10 metų neperku. On 2018-07-11 16:29, DK wrote: > Tai jau varai su model3 ar tik 2025'ais gausi? > > On 2018.07.11 16:16, Tesla Model 3 wrote: >> Jau at3,14sa. >> >> On 2018-07-11 13:59, DK wrote: >>> Ne atspisa, o atpistų. >>> >>> On 2018.07.11 13:29, Tesla Model 3 wrote: >>>> Tipiškas overendžinierinimo pavyzdys. >>>> >>>> Svarbiausia, kad visos tos technologijos tai tik pinigai į balą, nes >>>> Tesla Model 3 at3,14sa visas tas aštuonlaipsnes auto su šlapiom >>>> sankabom neturėdama pavarų dėžės apskritai. >>>> >>>> On 2018-07-11 13:23, Bomanz wrote: >>>>> Kuo dėžė protingesnė ir geriau prisitaiko prie vairuotojo, tuo >>>>> sunkiau vairuotojui prisitaikyti prie dėžės :-) Čia toks dejavu kai >>>>> MS išleido Ofisą kuris prisitaiko prie vartotojo. >>>>> >>>>> On 2018.07.11 12:40, tranzoo wrote: >>>>>> mokyt reikia D rezima, kaip iprates, o jei sportuot nori - >>>>>> perjungi i S, kad D nesimokytu sportuot. >>>>>> >>>>>> Pas skoda, kitaip. dabartines oktavijos septynbege sausa visai >>>>>> neaisku ka ir kaip daro. nei s nei d. labai daznai i rankini >>>>>> valdyma jungiu. >>>>>> >>>>>> pradedu itart, kad isvis sugedus, nes ir persijungia kazkaip su >>>>>> raslydimu. >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 7/11/2018 11:21, DK wrote: >>>>>>> Skaičiau skaičiau apie dsg, nieko nepagavau. Paėmiau >>>>>>> testdrive'ą. Pravažiavau, iškarto aiškiau pasidarė. Tada >>>>>>> prisiminiau, kad tranzas čia rašė apie mokymą DSG važiuoti kai >>>>>>> įjungtas "S" mygtukas/režimas. Pabandžiau ir taip. >>>>>>> Visom prasmėm šūdas, bet jei reikėtų rinktis tarp mechanikos ir >>>>>>> DSG, vistiek rinkčiausi DSG. >>>>>>> >>>>>>> On 2018.07.10 18:36, Invertuota panda wrote: >>>>>>>> On Tue, 10 Jul 2018 10:01:11 +0200, autopagalba <sventes@d.lt> >>>>>>>> wrote: >>>>>>>>> Kazkaip idomiai tie nauji vaziuoja. Pries keleta dienu sustojau >>>>>>>>> prie sankryzos, salia manes visai nauja audi a5, ant bagazines >>>>>>>>> TFSI parasyta. Iki 40kmh ramiai pajudam, pas mane 3 begis >>>>>>>>> isijungia ir numinu iki dugno. Tas pamate, irgi uzspaude, bet >>>>>>>>> puse korpuso i prieki issiverze ir niekaip daugiau. Arteja jam >>>>>>>>> prieki troleibusas. Galvoju, negi kals nestabdes. Kai jau greitis >>>>>>>>> virs 100kmh buvo, kaip soko i prieki ta audi, kaip raketa. Per >>>>>>>>> keleta cm tarp manes ir troleibuso pralindo, i mano juosta. >>>>>>>> >>>>>>>> Nu tai DSG pasikase kalbančius, papurtė kauliukus stiklinėj ir >>>>>>>> nusprendė downshiftinti :) >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >