Kuo dėžė protingesnė ir geriau prisitaiko prie vairuotojo, tuo sunkiau vairuotojui prisitaikyti prie dėžės :-) Čia toks dejavu kai MS išleido Ofisą kuris prisitaiko prie vartotojo. On 2018.07.11 12:40, tranzoo wrote: > mokyt reikia D rezima, kaip iprates, o jei sportuot nori - perjungi i S, kad D > nesimokytu sportuot. > > Pas skoda, kitaip. dabartines oktavijos septynbege sausa visai neaisku ka ir > kaip daro. nei s nei d. labai daznai i rankini valdyma jungiu. > > pradedu itart, kad isvis sugedus, nes ir persijungia kazkaip su raslydimu. > > > On 7/11/2018 11:21, DK wrote: >> Skaičiau skaičiau apie dsg, nieko nepagavau. Paėmiau testdrive'ą. >> Pravažiavau, iškarto aiškiau pasidarė. Tada prisiminiau, kad tranzas čia rašė >> apie mokymą DSG važiuoti kai įjungtas "S" mygtukas/režimas. Pabandžiau ir taip. >> Visom prasmėm šūdas, bet jei reikėtų rinktis tarp mechanikos ir DSG, vistiek >> rinkčiausi DSG. >> >> On 2018.07.10 18:36, Invertuota panda wrote: >>> On Tue, 10 Jul 2018 10:01:11 +0200, autopagalba <sventes@d.lt> wrote: >>>> Kazkaip idomiai tie nauji vaziuoja. Pries keleta dienu sustojau >>>> prie sankryzos, salia manes visai nauja audi a5, ant bagazines >>>> TFSI parasyta. Iki 40kmh ramiai pajudam, pas mane 3 begis >>>> isijungia ir numinu iki dugno. Tas pamate, irgi uzspaude, bet >>>> puse korpuso i prieki issiverze ir niekaip daugiau. Arteja jam >>>> prieki troleibusas. Galvoju, negi kals nestabdes. Kai jau greitis >>>> virs 100kmh buvo, kaip soko i prieki ta audi, kaip raketa. Per >>>> keleta cm tarp manes ir troleibuso pralindo, i mano juosta. >>> >>> Nu tai DSG pasikase kalbančius, papurtė kauliukus stiklinėj ir nusprendė >>> downshiftinti :) >>> >> >