On 2018-07-10 10:28, fenix wrote: > 2018.07.10 10:15, Arj rašė: >> nuo saves prideciau - va pasiziuri kaip corrola padaryta - "iz govna I >> palok", kokia detale paimi - nu kaip is popieriaus - stebiesi kaip tokia >> nesamone gali tarnauti, taigi sulush ties pirma proga. O ji tarnauja >> 20metu idealiai, ir nepisa proto, lyg vakar gamykloj butu ideta. >> Europietiskoj auto paimi analogiska detale - nu galvoji va cia tai >> padaryta, ir gerai, ir amziams, ir suluzti teoriskai negali , o >> praktiskai ji paima ir susipisa, nes kazkoks veikejas kazkur gamykloj >> kazka nedaoptimizavo. > > nu yra tiesos. > > bet... nu nedziugina nei vaziavimas, nei vairavimas. niekaip. apie > ergonomika patyliu. jau sugebejo klimato kontroles suktukus padaryt > tokius, kad galima juos ir paimt ir jauciasi, kad sukami. tas pats su > radijos. kiek prireike? 30 metu? darytu viska taip pat patogiai, kaip > vokieciuose, irgi reiketu daug kompromisu padaryt ir butu lygiai tas > pats. toliau: kuro ekonomija - kazkaip stebuklingai vokiski auto > vaziuoja is maziau, ypac jei kalbam apie dyzelius. benzai irgi.. va, yra > corolla sedanas 2010, 1.8 ir yra 2005 saab 2.0t AT, trasoj tuo paciu > greiciu saabas valgys tiek pat ar maziau kuro, o jeigu palyginus su > kokiu vw 1.4t su tiek pat arkliu bus 1-1.5L skirtumas. kaina: nera > tojotos pigesnes uz vokiskas ir prancuziskas, nors uz tiek pat pinigu > gauni maziau. isimtis tik akcijos hibridams. > > dar pavyzdelis: pervaziaves per miesta rasiu melynai dumijanciu auto, ir > 8 is 10 atveju tai bus tojota arba korejietis. kodel?... Geriau papasakok apie saabo suktukus ir rankenėles. Nes bent jau 2008+ interjere tai jie visi nu ir nx. Ypač pikta žinant, kad 1979 m. Saab 900 šitoj srity viskas buvo ore.