Tipiškas overendžinierinimo pavyzdys. Svarbiausia, kad visos tos technologijos tai tik pinigai į balą, nes Tesla Model 3 at3,14sa visas tas aštuonlaipsnes auto su šlapiom sankabom neturėdama pavarų dėžės apskritai. On 2018-07-11 13:23, Bomanz wrote: > Kuo dėžė protingesnė ir geriau prisitaiko prie vairuotojo, tuo sunkiau > vairuotojui prisitaikyti prie dėžės :-) Čia toks dejavu kai MS išleido > Ofisą kuris prisitaiko prie vartotojo. > > On 2018.07.11 12:40, tranzoo wrote: >> mokyt reikia D rezima, kaip iprates, o jei sportuot nori - perjungi i >> S, kad D nesimokytu sportuot. >> >> Pas skoda, kitaip. dabartines oktavijos septynbege sausa visai neaisku >> ka ir kaip daro. nei s nei d. labai daznai i rankini valdyma jungiu. >> >> pradedu itart, kad isvis sugedus, nes ir persijungia kazkaip su >> raslydimu. >> >> >> On 7/11/2018 11:21, DK wrote: >>> Skaičiau skaičiau apie dsg, nieko nepagavau. Paėmiau testdrive'ą. >>> Pravažiavau, iškarto aiškiau pasidarė. Tada prisiminiau, kad tranzas >>> čia rašė apie mokymą DSG važiuoti kai įjungtas "S" mygtukas/režimas. >>> Pabandžiau ir taip. >>> Visom prasmėm šūdas, bet jei reikėtų rinktis tarp mechanikos ir DSG, >>> vistiek rinkčiausi DSG. >>> >>> On 2018.07.10 18:36, Invertuota panda wrote: >>>> On Tue, 10 Jul 2018 10:01:11 +0200, autopagalba <sventes@d.lt> wrote: >>>>> Kazkaip idomiai tie nauji vaziuoja. Pries keleta dienu sustojau >>>>> prie sankryzos, salia manes visai nauja audi a5, ant bagazines >>>>> TFSI parasyta. Iki 40kmh ramiai pajudam, pas mane 3 begis >>>>> isijungia ir numinu iki dugno. Tas pamate, irgi uzspaude, bet >>>>> puse korpuso i prieki issiverze ir niekaip daugiau. Arteja jam >>>>> prieki troleibusas. Galvoju, negi kals nestabdes. Kai jau greitis >>>>> virs 100kmh buvo, kaip soko i prieki ta audi, kaip raketa. Per >>>>> keleta cm tarp manes ir troleibuso pralindo, i mano juosta. >>>> >>>> Nu tai DSG pasikase kalbančius, papurtė kauliukus stiklinėj ir >>>> nusprendė downshiftinti :) >>>> >>> >> >