mokyt reikia D rezima, kaip iprates, o jei sportuot nori - perjungi i S, kad D nesimokytu sportuot. Pas skoda, kitaip. dabartines oktavijos septynbege sausa visai neaisku ka ir kaip daro. nei s nei d. labai daznai i rankini valdyma jungiu. pradedu itart, kad isvis sugedus, nes ir persijungia kazkaip su raslydimu. On 7/11/2018 11:21, DK wrote: > Skaičiau skaičiau apie dsg, nieko nepagavau. Paėmiau testdrive'ą. > Pravažiavau, iškarto aiškiau pasidarė. Tada prisiminiau, kad tranzas čia > rašė apie mokymą DSG važiuoti kai įjungtas "S" mygtukas/režimas. > Pabandžiau ir taip. > Visom prasmėm šūdas, bet jei reikėtų rinktis tarp mechanikos ir DSG, > vistiek rinkčiausi DSG. > > On 2018.07.10 18:36, Invertuota panda wrote: >> On Tue, 10 Jul 2018 10:01:11 +0200, autopagalba <sventes@d.lt> wrote: >>> Kazkaip idomiai tie nauji vaziuoja. Pries keleta dienu sustojau >>> prie sankryzos, salia manes visai nauja audi a5, ant bagazines >>> TFSI parasyta. Iki 40kmh ramiai pajudam, pas mane 3 begis >>> isijungia ir numinu iki dugno. Tas pamate, irgi uzspaude, bet >>> puse korpuso i prieki issiverze ir niekaip daugiau. Arteja jam >>> prieki troleibusas. Galvoju, negi kals nestabdes. Kai jau greitis >>> virs 100kmh buvo, kaip soko i prieki ta audi, kaip raketa. Per >>> keleta cm tarp manes ir troleibuso pralindo, i mano juosta. >> >> Nu tai DSG pasikase kalbančius, papurtė kauliukus stiklinėj ir >> nusprendė downshiftinti :) >> >