nuo 1300 turba gali užsipūst arba kai jos dvi arba ant trilitrio variklio. Su mažalitražkėm tiktai niekaip. O jei prelegentas nori įdomiau - taigi nu bulka trilitrė quattro, ten dėžė normali. į kuro sąnaudas iš esmės tilps :). kibiras tikrai patogus, iš kauno į vilnių niekaip nepavargsi. On 8/26/2018 1:19 PM, fenix wrote: > 2018.08.26 13:08, Alumvagis rašė: >> Ar gali buti, kad 1.6D vaziuojant 130km/h bus ekonomiskesnis nei 2.4D >> pas volvo? Turiu bendradarbi kuris vezinosi taip i Kauna su peugot >> 1.6HDI lyg, Staska jam du kartus kapitalini dare.. Na bet skaitliukas >> pas ji 500tukst perkope.. > > koks p/d perdavimo momentas? turba uzpucia is karto, nuo kokiu 1300 ar > nuo 2300? pvz honda civic vtec-e, 90Ag, 120Kmh buvo lygiai 3krpm. > pavaros ilgos, vaziuodavo 110kmh rezimu is 5.2-5.5L, matuota praktiskai > vilnius-klaipeda, ne karta. ratai 175, visi sijonai, lupos ir kt > plastmases savo vietoj. vaziuojant 100-110 rezimu, <5L/100. panasus > variklis, ne vtec ir ne vtec-e, su lygiai tiek pat, 90Ag, is karto > prisideda apie litras, 1.3 ir 1.4 varinkeliu tokie pat civikai nebuvo > ekonomiskesni. apsuku irgi daugiau (triuksmo taip pat). > tas 1.6D tai visiskai eko varinkelis, topgearas netgi ta S80 volvo > revievino. >