nu tai čia bet kuris senas trabis už 8k laikys ribotai ir tik sėkmės klauisimas trumpiau ar ilgiau. bet syk jau norima iš to pa(si)daryt hoby, nu tai daryt, kad būtų normaliai :D On 8/26/2018 10:00 PM, Tomas wrote: > Manai ta kvatrinė bulka už 8k€ atlaikys 200 km per dieną? > > 2018-08-26 21:58, Dainiushas rašė: >> nuo 1300 turba gali užsipūst arba kai jos dvi arba ant trilitrio >> variklio. Su mažalitražkėm tiktai niekaip. >> >> O jei prelegentas nori įdomiau - taigi nu bulka trilitrė quattro, ten >> dėžė normali. į kuro sąnaudas iš esmės tilps :). kibiras tikrai >> patogus, iš kauno į vilnių niekaip nepavargsi. >> >> >> On 8/26/2018 1:19 PM, fenix wrote: >>> 2018.08.26 13:08, Alumvagis rašė: >>>> Ar gali buti, kad 1.6D vaziuojant 130km/h bus ekonomiskesnis nei 2.4D >>>> pas volvo? Turiu bendradarbi kuris vezinosi taip i Kauna su peugot >>>> 1.6HDI lyg, Staska jam du kartus kapitalini dare.. Na bet skaitliukas >>>> pas ji 500tukst perkope.. >>> >>> koks p/d perdavimo momentas? turba uzpucia is karto, nuo kokiu 1300 ar >>> nuo 2300? pvz honda civic vtec-e, 90Ag, 120Kmh buvo lygiai 3krpm. >>> pavaros ilgos, vaziuodavo 110kmh rezimu is 5.2-5.5L, matuota praktiskai >>> vilnius-klaipeda, ne karta. ratai 175, visi sijonai, lupos ir kt >>> plastmases savo vietoj. vaziuojant 100-110 rezimu, <5L/100. panasus >>> variklis, ne vtec ir ne vtec-e, su lygiai tiek pat, 90Ag, is karto >>> prisideda apie litras, 1.3 ir 1.4 varinkeliu tokie pat civikai nebuvo >>> ekonomiskesni. apsuku irgi daugiau (triuksmo taip pat). >>> tas 1.6D tai visiskai eko varinkelis, topgearas netgi ta S80 volvo >>> revievino. >>> >> >