Bet ji tikrai nera tokia, kad galetum ramiai sukti stuke km per savaite ir tiketis, kad ta auto vaziuos. Metine rida, net tos auto savaitgaliais nejudinant bus >50kkm, uz 8k paimsi kazka jau palei 200kkm ridos - po 3 metu bus 350, rimtai tikiesi, kad ta auto vaziuos nekeldama problemu? As pats suku po ~35kkm, variantas 'auto sugedo, pavaziuosim visuomeniniu, kol sutvarkys' netinka nei per kur, tai jau kelinta karusele sukasi taip - imu kazka su ~80kkm rida uz 14-16keur, isuku iki 220-250, parduodu ir imu kita. Vat dabartine jau perlipo 240, po truputi pradedu dairytis i ka keist. Tik kol kas neskubu, nes nuovargio pozymiu nerodo, gedimu dideliu nera. Jei taip toliau suksis be bedu, dar kokius metus vaziuosiu, bet anyway 300kkm pasiekt jau nenoreciau. 2018.08.27 10:21, Alumvagis rašė: > "apie milžinišką 8k sumą patylėsiu" > > -butu puiku, bet ar tikrai pavyks? > > On 8/27/2018 9:52 AM, Dainiushas wrote: >> nu reikia ne nuobodu. >> >> apie milžinišką 8k sumą patylėsiu >> >> 2018.08.27 09:29, Alumvagis rašė: >>> Kame priesingi? >>> Sutinku del to, kad puse metu vairavimao salygos bus sudetingos. Bet >>> nesutinku del to, kad 7km is 100 iveikti tureciau rinktis hibrida, >>> kurio net uz milziniska, 8000eur suma, neimanoma nupirkti. >>> >>> Idomi masina man = ne pasatas ir ne avensis. ir ne troike. >>> >>> On 8/26/2018 10:39 PM, Dainiushas wrote: >>>> nu matai, prelegento pageidavimai radikaliai priešingi :) >>>> >>>>> >>>>> Su hibridu gauni silky smooth automatinę transmisiją, silky smooth >>>>> start-stop, kas padės žymiai maloniau ir ekonomiškiau įveikinėti >>>>> tuos 7 >>> >> >