nu tai nori įdomiau, dasimes nu :D. blet, nu bet kas per huinia, kokią sumą mašinai nesugalvosi - visada išeina arba gaidys arva lavonas.... nors šiaip tai čia tušti IMHO pontai, tą 100km bet kuo gali pavažiuot ir diskomfortas jei ir bus tai labiausiai moralinis :) On 8/26/2018 10:21 PM, siaubas wrote: > uz 8k? :D > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:plut98$rpu$1@trimpas.omnitel.net... >> nuo 1300 turba gali užsipūst arba kai jos dvi arba ant trilitrio >> variklio. Su mažalitražkėm tiktai niekaip. >> >> O jei prelegentas nori įdomiau - taigi nu bulka trilitrė quattro, ten >> dėžė normali. į kuro sąnaudas iš esmės tilps :). kibiras tikrai >> patogus, iš kauno į vilnių niekaip nepavargsi. >> >> >> On 8/26/2018 1:19 PM, fenix wrote: >>> 2018.08.26 13:08, Alumvagis rašė: >>>> Ar gali buti, kad 1.6D vaziuojant 130km/h bus ekonomiskesnis nei 2.4D >>>> pas volvo? Turiu bendradarbi kuris vezinosi taip i Kauna su peugot >>>> 1.6HDI lyg, Staska jam du kartus kapitalini dare.. Na bet skaitliukas >>>> pas ji 500tukst perkope.. >>> >>> koks p/d perdavimo momentas? turba uzpucia is karto, nuo kokiu 1300 ar >>> nuo 2300? pvz honda civic vtec-e, 90Ag, 120Kmh buvo lygiai 3krpm. >>> pavaros ilgos, vaziuodavo 110kmh rezimu is 5.2-5.5L, matuota praktiskai >>> vilnius-klaipeda, ne karta. ratai 175, visi sijonai, lupos ir kt >>> plastmases savo vietoj. vaziuojant 100-110 rezimu, <5L/100. panasus >>> variklis, ne vtec ir ne vtec-e, su lygiai tiek pat, 90Ag, is karto >>> prisideda apie litras, 1.3 ir 1.4 varinkeliu tokie pat civikai nebuvo >>> ekonomiskesni. apsuku irgi daugiau (triuksmo taip pat). >>> tas 1.6D tai visiskai eko varinkelis, topgearas netgi ta S80 volvo >>> revievino. >>> >>