Tema: Re: Patarkit automasinos issirinkimo klausimu
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-08-26 22:06:36
nu ten Atkinsono ciklas, truputį kitaip jis dirba, dėka to kad pajudėt 
padeda elektra.

On 8/26/2018 9:37 PM, Alumvagis wrote:
> Ka tai resikia "bendzininio motoro naudingumo koeficientas kaip dyzelio"
> Ar tai reiskia, kad sudeginus ta pati kieki misinio, gaunamas toks pats 
> variklio galingumas? Jei taip, tai tada ar tikrai?
> Tai cia teoriskai.
> O praktiskai? Kiek jis suvalgys kol iveiks kelia nuo Muravos iki 
> Jasinskio gatves? Ar baterijos nebus tik balastas? As niekaip neizvelgiu 
> hibrido naudingumo mano atveju.
> 
> O kad a1 nuobodus kelias -tai jau tikrai, uztai ir svaigsstu apie kuo 
> labiau "nenuobodu" transporta.
> 
> 
> On 8/26/2018 9:13 PM, Tomas wrote:
>> 2018-08-26 21:01, Alumvagis rašė:
>>> Bet kokius pasiulymus isklausysiu. Net "tribeca" isklausiau.
>>> As gal atsilikes hibriduose, bet kokia is jo nauda 98% vaziuojant 
>>> 120km/h?
>>
>> Gal tame, kad jo? Ir tame, kad civiliniuose režimuose (ir nebijant 
>> paspaust gazo) jis yra pakankamai dinamiškas (čia jau elektros pliusas)?
>>
>>> Del toyotu.... Metu pradzioje vazinejau su toyota camry nauja, 
>>> (nuomota, 2017m) salyje, kuriai ir skirtas tas modelis. Nieko 
>>> ispudingo. Ypac jog pries tai vairavau Hyndai Sonata gal kokiu ~2014. 
>>> Komforto atzvilgiu toyotai dar toli, nors  Camry su avensiu kaip ir 
>>> flagmanai toyotu...? 
>>
>> Auris Hybrid tarp kibirų ko gero yra tope pagal komfortą (jei po 2015 
>> feislifto), toks mažas lexusas už pigei.
>>
>>> Bet ir siaip, nuobodu.
>>
>> Vilnius - Kaunas pats savaime nebaisiai įdomus kelias.
> 
>