nu ten Atkinsono ciklas, truputį kitaip jis dirba, dėka to kad pajudėt padeda elektra. On 8/26/2018 9:37 PM, Alumvagis wrote: > Ka tai resikia "bendzininio motoro naudingumo koeficientas kaip dyzelio" > Ar tai reiskia, kad sudeginus ta pati kieki misinio, gaunamas toks pats > variklio galingumas? Jei taip, tai tada ar tikrai? > Tai cia teoriskai. > O praktiskai? Kiek jis suvalgys kol iveiks kelia nuo Muravos iki > Jasinskio gatves? Ar baterijos nebus tik balastas? As niekaip neizvelgiu > hibrido naudingumo mano atveju. > > O kad a1 nuobodus kelias -tai jau tikrai, uztai ir svaigsstu apie kuo > labiau "nenuobodu" transporta. > > > On 8/26/2018 9:13 PM, Tomas wrote: >> 2018-08-26 21:01, Alumvagis rašė: >>> Bet kokius pasiulymus isklausysiu. Net "tribeca" isklausiau. >>> As gal atsilikes hibriduose, bet kokia is jo nauda 98% vaziuojant >>> 120km/h? >> >> Gal tame, kad jo? Ir tame, kad civiliniuose režimuose (ir nebijant >> paspaust gazo) jis yra pakankamai dinamiškas (čia jau elektros pliusas)? >> >>> Del toyotu.... Metu pradzioje vazinejau su toyota camry nauja, >>> (nuomota, 2017m) salyje, kuriai ir skirtas tas modelis. Nieko >>> ispudingo. Ypac jog pries tai vairavau Hyndai Sonata gal kokiu ~2014. >>> Komforto atzvilgiu toyotai dar toli, nors Camry su avensiu kaip ir >>> flagmanai toyotu...? >> >> Auris Hybrid tarp kibirų ko gero yra tope pagal komfortą (jei po 2015 >> feislifto), toks mažas lexusas už pigei. >> >>> Bet ir siaip, nuobodu. >> >> Vilnius - Kaunas pats savaime nebaisiai įdomus kelias. > >