Tema: Re: Pagalves: toyota = volvo
Autorius: newsreader
Data: 2018-08-29 04:38:31
nezinau kaip cia konkreciu atveju buvo, bet pazistamas nakti ruke 
autostradoje ileke i furos gala kuri buvo sustojusi pirmoje juostoje 
pasisneketi su kitu furistu kuris buvo sustojes kelkrastyje. Aisku po 
avarijos niekas neprisipazino, kad stovejo. Laimei oro pagalves 
apsaugojo, kasko apmokejo, o veliau draudimas ilgai tasesi su furistais.

On 29/08/2018 00:18, ABLomas wrote:
> Čia šiaip iš komentarų:
> 
> "paklausk savo mamos kodėl ji stovėjo autostradoje? Aš suprantu kad 
> policijos paaiškinimuose paprotinai mamą panaudoti žodį pristabdžiau 
> kuris iškart išsprendė mamos atsakomybės klausimą. Taigi pagalvės Volvo 
> neišsiskleidė nes automobilis stovėjo smūgio metu arba vos vos riedėjo - 
> kaip kitaip paaiškinsi Volvo sudaužymo lygį? Sunkvežimis važiavo 87 km/h 
> greičiu ( ribotuvas neleidžia daugiau o ir gps seklys tiek rodė ) , 
> stabdė iki smūgio mažiausiai 65 metrus ( kas užfiksuota protokolose) ir 
> smūgio metu turėjo greitį max 45 km/h ( tiek rodė gps seklys). Taip 
> teoriškai kaltas sunkvežimio vairuotojas kuriam neužteko 100 metrų 
> distancijos sustot ( įvertinus reakcijos laiką ) "
> 
> Kaži, ar tai tiesa? Jei sunkvežimis varė 45km/h, tai rimtai, kad taip 
> sudaužyt, tai vovla turėjo stovėt, ne važiuot. Kiek pamenu iš manualo, 
> tai minimalus greitis airbagams yra 8km/h lygtais (ale pas mane kitas 
> modelis, tai aišku gali būt skirtumų), vien jau dėl stovėjimo galėjo būt 
> ne taip, kaip pasakojama.
> Bet aišku, tikėt komentarais aklai neverta - gal kas turit daugiau info?