nezinau kaip cia konkreciu atveju buvo, bet pazistamas nakti ruke autostradoje ileke i furos gala kuri buvo sustojusi pirmoje juostoje pasisneketi su kitu furistu kuris buvo sustojes kelkrastyje. Aisku po avarijos niekas neprisipazino, kad stovejo. Laimei oro pagalves apsaugojo, kasko apmokejo, o veliau draudimas ilgai tasesi su furistais. On 29/08/2018 00:18, ABLomas wrote: > Čia šiaip iš komentarų: > > "paklausk savo mamos kodėl ji stovėjo autostradoje? Aš suprantu kad > policijos paaiškinimuose paprotinai mamą panaudoti žodį pristabdžiau > kuris iškart išsprendė mamos atsakomybės klausimą. Taigi pagalvės Volvo > neišsiskleidė nes automobilis stovėjo smūgio metu arba vos vos riedėjo - > kaip kitaip paaiškinsi Volvo sudaužymo lygį? Sunkvežimis važiavo 87 km/h > greičiu ( ribotuvas neleidžia daugiau o ir gps seklys tiek rodė ) , > stabdė iki smūgio mažiausiai 65 metrus ( kas užfiksuota protokolose) ir > smūgio metu turėjo greitį max 45 km/h ( tiek rodė gps seklys). Taip > teoriškai kaltas sunkvežimio vairuotojas kuriam neužteko 100 metrų > distancijos sustot ( įvertinus reakcijos laiką ) " > > Kaži, ar tai tiesa? Jei sunkvežimis varė 45km/h, tai rimtai, kad taip > sudaužyt, tai vovla turėjo stovėt, ne važiuot. Kiek pamenu iš manualo, > tai minimalus greitis airbagams yra 8km/h lygtais (ale pas mane kitas > modelis, tai aišku gali būt skirtumų), vien jau dėl stovėjimo galėjo būt > ne taip, kaip pasakojama. > Bet aišku, tikėt komentarais aklai neverta - gal kas turit daugiau info?