Tema: Re: Pagalves: toyota = volvo
Autorius: markatas
Data: 2018-09-03 00:12:20
Tai nieko tokio, Kauno aplinkelyje Daunas su reklama Lietuva-Danija 
sustojo antroje juostoje, nors pries tai visus spaude, kad jis mol skuba 
ir traukites, po to pralekes TMT antroje juostoje pilnai sustojo (is 
paskos ~5 masinos) ir palaukes kol pravaziuos pirma juosta kelios furos 
persirikiavo i salikele ir atbulas nuleke i degaline. Gerai, kad 
neziopsiojo nei viena masina, bet signalu buvo dafiga, faku irgi

markatas

2018.09.02 23:55, Dainiushas rašė:
> pyzėble
> 
> On 9/1/2018 5:11 PM, netavoreikalas wrote:
>> Cia vairavimo mokytojams padekokti tik. Mokomieji dabar greitejimo 
>> juostose sustoja, tai taip ismokyti nieko keisto kad ir ileisti sustot 
>> gali
>>
>> On 8/29/2018 1:40 PM, booraz wrote:
>>> Bet tai bl protas stoti praleisti is greitejimo juostos.
>>> Is kitos puses keli kilowatai po varikliu, kad nesugebi isibegeti 
>>> greitejimo juostoje.
>>> Taip ir gaunasi, kad kai du durniai kelyje, tai ir pridirba 
>>> nesamoniu, kai vienas durnius kelyje nieko nenutinka dazniausiai.
>>>
>>> -- 
>>> booraz
>>>
>>> On 2018-08-29 08:14, Dainiushas wrote:
>>>> nu tai va kita istorija
>>>>
>>>> „Mercedes-Benz“ vairuotojas 15min rodė vienos liudininkės komentarą 
>>>> feisbuke, atskleidžiantį šios avarijos priežastis ir seką: „Vienas 
>>>> iš greitėjimo juostos nesugebėjo išvažiuot. Tai kitas pirmoje eilėje 
>>>> SUSTOJO, kad jį praleistų. Dvi iš paskos sugebėjo sustoti, trečiai 
>>>> pavyko staigiai persirikiuoti į kitą juostą, o sunkvežimiukas dėjo 
>>>> nestabdęs.“
>>>>
>>>> Skaitykite daugiau: 
>>>> https://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/i-avarija-kauno-pakrastyje-pakliuves-emigrantas-pasigedo-abipuses-kaltes-bananu-salis-787-1013644?copied 
>>>>
>>>>
>>>> 2018.08.29 00:18, ABLomas rašė:
>>>>> Čia šiaip iš komentarų:
>>>>>
>>>>> "paklausk savo mamos kodėl ji stovėjo autostradoje? Aš suprantu kad 
>>>>> policijos paaiškinimuose paprotinai mamą panaudoti žodį 
>>>>> pristabdžiau kuris iškart išsprendė mamos atsakomybės klausimą. 
>>>>> Taigi pagalvės Volvo neišsiskleidė nes automobilis stovėjo smūgio 
>>>>> metu arba vos vos riedėjo - kaip kitaip paaiškinsi Volvo sudaužymo 
>>>>> lygį? Sunkvežimis važiavo 87 km/h greičiu ( ribotuvas neleidžia 
>>>>> daugiau o ir gps seklys tiek rodė ) , stabdė iki smūgio mažiausiai 
>>>>> 65 metrus ( kas užfiksuota protokolose) ir smūgio metu turėjo 
>>>>> greitį max 45 km/h ( tiek rodė gps seklys). Taip teoriškai kaltas 
>>>>> sunkvežimio vairuotojas kuriam neužteko 100 metrų distancijos 
>>>>> sustot ( įvertinus reakcijos laiką ) "
>>>>>
>>>>> Kaži, ar tai tiesa? Jei sunkvežimis varė 45km/h, tai rimtai, kad 
>>>>> taip sudaužyt, tai vovla turėjo stovėt, ne važiuot. Kiek pamenu iš 
>>>>> manualo, tai minimalus greitis airbagams yra 8km/h lygtais (ale pas 
>>>>> mane kitas modelis, tai aišku gali būt skirtumų), vien jau dėl 
>>>>> stovėjimo galėjo būt ne taip, kaip pasakojama.
>>>>> Bet aišku, tikėt komentarais aklai neverta - gal kas turit daugiau 
>>>>> info?
>>>>
>>
>