Tai ir taip aišku, kad oficialiame atsakyme bus "neatitinkančio Hyundai nustatytų reikalavimų ir standartų." Beje, o kas tai mergaitei ant galvos užlipo, kad ji prasidėjo su draudikais aiškintis ir t.t.? Gal paėmė pinigus ir remontavosi garaže ir "sutaupė" 3000-4000 eur? :) On 2019-01-08 16:03, Linas Petkevičius wrote: > Dar ne. kai prisidirbsi, tada. > > Pas juos taisyklese parasyta: > > "Garantija nedengia gedimų ir nuostolių, atsiradusių dėl > neteisingos automobilio priežiūros, reikalavimų neatitinkančio > automobilio eksploatavimo ar remonto, neatitinkančio Hyundai nustatytų > reikalavimų ir standartų." > > > Net nesigincijant del sio teiginio korektiskumo, paklausciau rastu - > "kuo remdamiesi ji elaiko, kad remontas atliktas neteisingai ir kodel > laikoma, kad DEL jo negalioja garantija" > > On 2019-01-08 15:59, Pjero wrote: >> reikia gero advokato ;) >> >> On 08/01/2019 15:56, Linas Petkevičius wrote: >>> Ant popieriuko ir motyvuotai? Pradeciau nuo pasiuntimo nx gavimo >>> tokia forma. >>> >>> On 2019-01-08 15:54, Pjero wrote: >>>> FAKTO motyvas >>>> kėbulo remontas atliktas ne Firminiame servise. >>>> >>>> garantija stop >>>> pošol nx >>>>