Tema: Re: rimtas ivykis: Hyundai garantijos praradimas
Autorius: news reader
Data: 2019-01-11 08:40:54
Visa. Is karto.

Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> O tu visa imoka buvai sumokejes?
> 
> On 2019-01-10 19:36, newsreader wrote:
>> Visgi manau, kad kasko draudusi bendrove samoningai mane apgavo. Dabar 
>> susiradau polisa kuriame yra punktas:
>> 
>> "Franšizė: Vagystei - 10% nuo nuostolio sumos arba 106,00 EUR (taikoma 
>> ta, kuri yra didesnė).
>> Vairuotojo, keleivių draudimui nuo nelaimingų atsitikimų, pagalbai 
>> kelyje - 0,00 EUR.
>> Kitoms rizikoms - 106,00 EUR."
>> 
>> Stai cia kaip ir aiskiai leidziama suprasti, kad VISOMS kitoms rizikoms 
>> taikoma francise. Nera erdves interpretacijai. Taciau jeigu paimti 
>> draudimo taisykles kur daug puslapiu prirasyta smulkiu sriftu, tai ten 
>> galima rasti punkta "KADA NETAIKOME IŠSKAITOS <...> jei draudžiamasis 
>> įvykis įvyko dėl trečiųjų asmenų
>> kaltės, yra nustatyti kaltininkai, jų kaltė įrodyta ir mes
>> įgyjame teisę regreso tvarka išieškoti išmokėtą draudimo
>> išmoką iš kaltininko."
>> 
>> Labai paprastas triukas - paskambini po avarijos visas susinervines ir 
>> ne pacios geriausios bukles, tau uztikrintu tonu pasako, kad francize 
>> tau bus skaiciuojama betkuriuo atveju ir kreipkis i kaltininko CA 
>> draudima, kad to isvengti. Tarp kitko kiek pamenu - skambinau du kartus 
>> ir skirtingi atsiliepe konsultantai patvirtino ta pati.
>> 
>> O siaip anksciau visada viska tvarkydavau tik per kasko ir tik pas 
>> gamintojo atstova, nesvarbu ar masina nauja ar 8 metu.
>> 
>> Dar kiek pamenu po menesio baigesi kasko sutartis ir jos nepratesiau tai 
>> masinai, o kitos masinos kasko pervedziau i kita draudimo bendrove.
>> 
>> 
>> On 10/01/2019 10:16, Nevkurse wrote:
>>> Bet labai normaliai dirbantis. As kiek turejau ivykiu - visus 
>>> tvarkiausi per savo kasko draudima, ne per kaltininko. Jokiu 
>>> issidirbinejimu, jokiu gincu del samatos, jokiu siulymu vaziuot i ju 
>>> siulomus servisu - varau pas dileri, po to tik ant saskaitos 
>>> pasirasau. Draudimo bendroves tarpusavyje atsiskaito ir tiek ziniu.
>>> 
>>> 2019.01.09 15:11, Arj rašė:
>>>> jei auto negarantine - tai atstovybe yra tiesiog elementarus 
>>>> autoservisas.
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> "DK"  parašė naujienų news:q14q7i$tkv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 
>>>> Aš persiprašau dar kartą - o kam išvis lįsti aiškintis su draudimu?
>>>> Praneši kaltininko draudimui, atiduodi mašiną servisui ir jis jau ten
>>>> derinasi sąmatas su draudimu.
>>>> O jei po atstovybės remonto kažkas neveikia, tai spėk iš kelių kartų pas
>>>> ką kreiptis reikia?
>>>> 
>> 
>