Tema: Re: rimtas ivykis: Hyundai garantijos praradimas
Autorius: Nevkurse
Data: 2019-01-10 10:16:00
Bet labai normaliai dirbantis. As kiek turejau ivykiu - visus tvarkiausi 
per savo kasko draudima, ne per kaltininko. Jokiu issidirbinejimu, jokiu 
gincu del samatos, jokiu siulymu vaziuot i ju siulomus servisu - varau 
pas dileri, po to tik ant saskaitos pasirasau. Draudimo bendroves 
tarpusavyje atsiskaito ir tiek ziniu.

2019.01.09 15:11, Arj rašė:
> jei auto negarantine - tai atstovybe yra tiesiog elementarus autoservisas.
> 
> 
> 
> "DK"  parašė naujienų news:q14q7i$tkv$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Aš persiprašau dar kartą - o kam išvis lįsti aiškintis su draudimu?
> Praneši kaltininko draudimui, atiduodi mašiną servisui ir jis jau ten
> derinasi sąmatas su draudimu.
> O jei po atstovybės remonto kažkas neveikia, tai spėk iš kelių kartų pas
> ką kreiptis reikia?
>