Jei jau leistis į visiškas filosofijas, tai pagrindinė taršos priežastis yra globalizacija. Išnaikink reaktyvinę aviaciją, išnaikink laivų transportą, išnaikink fūras - daugiau mažiau viską gamink pirk ir parduok savo kaimo ribose, atostogauk ne turkijose tailanduose, o prie Baltijos - paaiškės, kad nebereikia elektromobilių. 2019-05-03 13:54, Invertuota panda rašė: > On 5/3/19 11:18, ostapas wrote: >> Kažin ar 1600km per metus labai žymiai iškreipia statistiką. >> Prancūzijoj 24ct/kwh, Belgijoj 28ct/kwh. Tikrai ten dyzelis kainuoja >> atitinkamai brangiau? > > Siandien vis dar, bet ar ilgam? > > Belgijoje daugiau nei puse elektros gamina atominese elektrinese, kuriu > nemazai jau senai turejo buti uzdarytos del atejusio projektinio > end-of-life ir del skilinejimu reaktoriu korpusuose kelia realu > sekancios fukushimos pavoju. Viena tokia turiu pasoneje, cia net jodo > tabletes dalina atvejui "jei ka". Neuzdaro tik del dideliu pinigu > lobiizmo, bet kazkada neuzilgo tures uzdaryt. > > Gaunam dilema: kas geriau, co ir nox ar biskis urano, plutonio, cezio ir > kitu geru dalyku aplinkoje? :) > > Prancuzijoje atomines elektrines isvis gamina gal tris ketvirtadalius > elektros. Ir nifiga nesirupina sudeveto kuro utilizacija ka velgi > kazkada vistiek reikes daryt. Kas velgi kainuos kruva pinigu ir mineti > 24ct neabejotinai augs.