Kažkaip nematau nuorodos - čia apie šitą http://www.cesifo-group.de/ifoHome/presse/Pressemitteilungen/Pressemitteilungen-Archiv/2019/Q2/pm_20190417_sd08-Elektroautos.html ? Kad šiuolaikinių technologijų lygyje elektromobiliai globaliai nėra mažiau už dyzelius generuojantys CO2 - faktas. Vis tik miestuose lokalus dyzelių ir kitų degimo variklių teršimas nepalyginamai didesnis už elektromobilių, todėl tokie tyrimai nesustabdys vidaus degimo variklių stūmimo iš miestų, bent jau didmiesčių. O pas mus galėtų pradėti bent jau nuo tų baisiai dūminančių Karosų išėmimo iš miestų autobusų parkų, be to reikėtų imtis priemonių prieš netvarkingus baisiai dūmijančius dyzelius ar deginančius tepalą - kažkoks siuntimas pasitikrinti dūmingumą ir tech. apžiūros galiojimo panaikinimas to nepadarius ar nepraėjus per tam tikrą laiką, ar kažkas panašaus. On 2019-05-03 10:33, Invertuota panda wrote: > ...ir gavosi kazkoks mythbustingas. > > Zinoma salies specifika (gal), bet tendencijos manau logiskos ir > tinkancios bet kuriai saliai. > > Zodziu realios elektros kainos masinu krovimo stotelese svyruoja apie > 40, 50 o kai kur net 90 centu uz kwh. Palyginimui namu ukiai siais > laikais moka vidutiniskai po 30ct/kwh. > Logiska, kad stoteliu irengimas ir islaikymas kazka kainuoja ir ju > savininkai nenori tiesiog dovanot pinigu uzkasant juos i zheme. > > Jei kaip referenca imt teshla, tai jie siam momentui lupa po > 40-44ct/kwh, t.y. visai krikscioniskai. > > Model3 prie 100km/h vartoja 20.8kWh kas yra zajabIs gerai. > > Jamant po 40ct/kwh gaunasi 8.32eur/100km. Uz tiek vokiskom kainom iseina > 6.5l traktoriu mazuto (1.28e/l) arba 5.7l baltu zmoniu Euro95 beNdzino > (1.47e/l). > > Zodziu kazkokia juokinga matematika, imperialistu suokalbis, nekitaip. > Teslos3 dydzio zyzelis manau ramei isipaisytu i tuos 6.5l/100km laikant > 100km/h. Su benDzu biski nesigautu, bet siaip tai netoli. > > Ir cia dar neiskaiciuoti visi tie aKTSizai kurie mazutui ir bendzui > priskaiciuoti, o aliektrai - ne. O juk ilgainiui tures priskaiciuot, > t.y. aliektra tik branKs. > > Kitaip tariant, iki ekonomines prasmes elektromobiliams dar toli shudais > plaukt. Siam momentui ne tai kad "letai atsiperka" pirmines investicijos > i baKterijas, bet lyginant su zyzeleis realiai tai isvis neatsiperka.