Pas mus nėra miestų tai px tie dyzeliai be katulių On 2019-05-04 14:37, RaR wrote: > Kažkaip nematau nuorodos - čia apie šitą > http://www.cesifo-group.de/ifoHome/presse/Pressemitteilungen/Pressemitteilungen-Archiv/2019/Q2/pm_20190417_sd08-Elektroautos.html > ? Kad šiuolaikinių technologijų lygyje elektromobiliai globaliai nėra > mažiau už dyzelius generuojantys CO2 - faktas. Vis tik miestuose lokalus > dyzelių ir kitų degimo variklių teršimas nepalyginamai didesnis už > elektromobilių, todėl tokie tyrimai nesustabdys vidaus degimo variklių > stūmimo iš miestų, bent jau didmiesčių. > O pas mus galėtų pradėti bent jau nuo tų baisiai dūminančių Karosų > išėmimo iš miestų autobusų parkų, be to reikėtų imtis priemonių prieš > netvarkingus baisiai dūmijančius dyzelius ar deginančius tepalą - > kažkoks siuntimas pasitikrinti dūmingumą ir tech. apžiūros galiojimo > panaikinimas to nepadarius ar nepraėjus per tam tikrą laiką, ar kažkas > panašaus. > > On 2019-05-03 10:33, Invertuota panda wrote: >> ...ir gavosi kazkoks mythbustingas. >> >> Zinoma salies specifika (gal), bet tendencijos manau logiskos ir >> tinkancios bet kuriai saliai. >> >> Zodziu realios elektros kainos masinu krovimo stotelese svyruoja apie >> 40, 50 o kai kur net 90 centu uz kwh. Palyginimui namu ukiai siais >> laikais moka vidutiniskai po 30ct/kwh. >> Logiska, kad stoteliu irengimas ir islaikymas kazka kainuoja ir ju >> savininkai nenori tiesiog dovanot pinigu uzkasant juos i zheme. >> >> Jei kaip referenca imt teshla, tai jie siam momentui lupa po >> 40-44ct/kwh, t.y. visai krikscioniskai. >> >> Model3 prie 100km/h vartoja 20.8kWh kas yra zajabIs gerai. >> >> Jamant po 40ct/kwh gaunasi 8.32eur/100km. Uz tiek vokiskom kainom >> iseina 6.5l traktoriu mazuto (1.28e/l) arba 5.7l baltu zmoniu Euro95 >> beNdzino (1.47e/l). >> >> Zodziu kazkokia juokinga matematika, imperialistu suokalbis, nekitaip. >> Teslos3 dydzio zyzelis manau ramei isipaisytu i tuos 6.5l/100km >> laikant 100km/h. Su benDzu biski nesigautu, bet siaip tai netoli. >> >> Ir cia dar neiskaiciuoti visi tie aKTSizai kurie mazutui ir bendzui >> priskaiciuoti, o aliektrai - ne. O juk ilgainiui tures priskaiciuot, >> t.y. aliektra tik branKs. >> >> Kitaip tariant, iki ekonomines prasmes elektromobiliams dar toli >> shudais plaukt. Siam momentui ne tai kad "letai atsiperka" pirmines >> investicijos i baKterijas, bet lyginant su zyzeleis realiai tai isvis >> neatsiperka. >