a tai pala ne batereikiniai modeliai patys dygsta kaip grybai po lietaus? ne barafeikiniai modeliai tersia aplinka ir dygdami ir po dygimo. "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message news:qags4c$8d6$1@trimpas.omnitel.net... > Plojimai uz praregejima.Dar nepamirskim kas kiek tersiama kol pagaminamas > tas batareikinis modelis. > Faktas kad orientuojamasi i sveikesnius plaucius pas tuos kurie salia > naudojamu masinu, bet bendram kontekste bet kuris transportas nuodas. Tik > kad malonu juo naudotis, daug visko nuveikt gali ir t.t. > K > > 2019-05-03 10:33, Invertuota panda rašė: >> ...ir gavosi kazkoks mythbustingas. >> >> Zinoma salies specifika (gal), bet tendencijos manau logiskos ir >> tinkancios bet kuriai saliai. >> >> Zodziu realios elektros kainos masinu krovimo stotelese svyruoja apie 40, >> 50 o kai kur net 90 centu uz kwh. Palyginimui namu ukiai siais laikais >> moka vidutiniskai po 30ct/kwh. >> Logiska, kad stoteliu irengimas ir islaikymas kazka kainuoja ir ju >> savininkai nenori tiesiog dovanot pinigu uzkasant juos i zheme. >> >> Jei kaip referenca imt teshla, tai jie siam momentui lupa po 40-44ct/kwh, >> t.y. visai krikscioniskai. >> >> Model3 prie 100km/h vartoja 20.8kWh kas yra zajabIs gerai. >> >> Jamant po 40ct/kwh gaunasi 8.32eur/100km. Uz tiek vokiskom kainom iseina >> 6.5l traktoriu mazuto (1.28e/l) arba 5.7l baltu zmoniu Euro95 beNdzino >> (1.47e/l). >> >> Zodziu kazkokia juokinga matematika, imperialistu suokalbis, nekitaip. >> Teslos3 dydzio zyzelis manau ramei isipaisytu i tuos 6.5l/100km laikant >> 100km/h. Su benDzu biski nesigautu, bet siaip tai netoli. >> >> Ir cia dar neiskaiciuoti visi tie aKTSizai kurie mazutui ir bendzui >> priskaiciuoti, o aliektrai - ne. O juk ilgainiui tures priskaiciuot, t.y. >> aliektra tik branKs. >> >> Kitaip tariant, iki ekonomines prasmes elektromobiliams dar toli shudais >> plaukt. Siam momentui ne tai kad "letai atsiperka" pirmines investicijos >> i baKterijas, bet lyginant su zyzeleis realiai tai isvis neatsiperka. >