svedijoj dyzelinas - 1.7 eur/l, elektra 0.1 eur/kWh. elektromobilis labai sexy. ypac kai superchargeriai krauna 300 km per ~15 min. o kai atsiras 'refillable batteries' On 5/5/2019 10:16, Pjero wrote: > nebent pačiam alektrą gamintis > > On 03/05/2019 10:33, Invertuota panda wrote: >> ...ir gavosi kazkoks mythbustingas. >> >> Zinoma salies specifika (gal), bet tendencijos manau logiskos ir >> tinkancios bet kuriai saliai. >> >> Zodziu realios elektros kainos masinu krovimo stotelese svyruoja apie >> 40, 50 o kai kur net 90 centu uz kwh. Palyginimui namu ukiai siais >> laikais moka vidutiniskai po 30ct/kwh. >> Logiska, kad stoteliu irengimas ir islaikymas kazka kainuoja ir ju >> savininkai nenori tiesiog dovanot pinigu uzkasant juos i zheme. >> >> Jei kaip referenca imt teshla, tai jie siam momentui lupa po >> 40-44ct/kwh, t.y. visai krikscioniskai. >> >> Model3 prie 100km/h vartoja 20.8kWh kas yra zajabIs gerai. >> >> Jamant po 40ct/kwh gaunasi 8.32eur/100km. Uz tiek vokiskom kainom >> iseina 6.5l traktoriu mazuto (1.28e/l) arba 5.7l baltu zmoniu Euro95 >> beNdzino (1.47e/l). >> >> Zodziu kazkokia juokinga matematika, imperialistu suokalbis, nekitaip. >> Teslos3 dydzio zyzelis manau ramei isipaisytu i tuos 6.5l/100km >> laikant 100km/h. Su benDzu biski nesigautu, bet siaip tai netoli. >> >> Ir cia dar neiskaiciuoti visi tie aKTSizai kurie mazutui ir bendzui >> priskaiciuoti, o aliektrai - ne. O juk ilgainiui tures priskaiciuot, >> t.y. aliektra tik branKs. >> >> Kitaip tariant, iki ekonomines prasmes elektromobiliams dar toli >> shudais plaukt. Siam momentui ne tai kad "letai atsiperka" pirmines >> investicijos i baKterijas, bet lyginant su zyzeleis realiai tai isvis >> neatsiperka.