pries kelis menesius nebuvo visai... ir ne vienas ionity stato. On 5/5/2019 19:50, Dainiushas wrote: > jei teisingai įžiūriu ant žemėlapio, 8vnt ant Švedijos, iš jų trys > statomi. Ahujenai! > > On 5/5/2019 8:45 PM, tranzoo wrote: >> beveik. viena vos ne manokieme circlekas montuoja. ionity. >> >> On 5/5/2019 19:36, Dainiushas wrote: >>> rimtai, ant kiekvieno kampo 400kW chargeriai? >>> >>> On 5/5/2019 1:20 PM, tranzoo wrote: >>>> svedijoj dyzelinas - 1.7 eur/l, elektra 0.1 eur/kWh. elektromobilis >>>> labai sexy. ypac kai superchargeriai krauna 300 km per ~15 min. o >>>> kai atsiras 'refillable batteries' >>>> >>>> On 5/5/2019 10:16, Pjero wrote: >>>>> nebent pačiam alektrą gamintis >>>>> >>>>> On 03/05/2019 10:33, Invertuota panda wrote: >>>>>> ...ir gavosi kazkoks mythbustingas. >>>>>> >>>>>> Zinoma salies specifika (gal), bet tendencijos manau logiskos ir >>>>>> tinkancios bet kuriai saliai. >>>>>> >>>>>> Zodziu realios elektros kainos masinu krovimo stotelese svyruoja >>>>>> apie 40, 50 o kai kur net 90 centu uz kwh. Palyginimui namu ukiai >>>>>> siais laikais moka vidutiniskai po 30ct/kwh. >>>>>> Logiska, kad stoteliu irengimas ir islaikymas kazka kainuoja ir ju >>>>>> savininkai nenori tiesiog dovanot pinigu uzkasant juos i zheme. >>>>>> >>>>>> Jei kaip referenca imt teshla, tai jie siam momentui lupa po >>>>>> 40-44ct/kwh, t.y. visai krikscioniskai. >>>>>> >>>>>> Model3 prie 100km/h vartoja 20.8kWh kas yra zajabIs gerai. >>>>>> >>>>>> Jamant po 40ct/kwh gaunasi 8.32eur/100km. Uz tiek vokiskom kainom >>>>>> iseina 6.5l traktoriu mazuto (1.28e/l) arba 5.7l baltu zmoniu >>>>>> Euro95 beNdzino (1.47e/l). >>>>>> >>>>>> Zodziu kazkokia juokinga matematika, imperialistu suokalbis, >>>>>> nekitaip. Teslos3 dydzio zyzelis manau ramei isipaisytu i tuos >>>>>> 6.5l/100km laikant 100km/h. Su benDzu biski nesigautu, bet siaip >>>>>> tai netoli. >>>>>> >>>>>> Ir cia dar neiskaiciuoti visi tie aKTSizai kurie mazutui ir >>>>>> bendzui priskaiciuoti, o aliektrai - ne. O juk ilgainiui tures >>>>>> priskaiciuot, t.y. aliektra tik branKs. >>>>>> >>>>>> Kitaip tariant, iki ekonomines prasmes elektromobiliams dar toli >>>>>> shudais plaukt. Siam momentui ne tai kad "letai atsiperka" >>>>>> pirmines investicijos i baKterijas, bet lyginant su zyzeleis >>>>>> realiai tai isvis neatsiperka. >>> >