tepalo slegis kartu su tepalo temperatura tiesiogiai itakoja variklio ilgaamziskuma. Supaprastintai - alkuninis sukasi ne ant indeklu, bet ant tepalo sluoksnio and indeklu - kuo slegis didesnis, tuo tepalo sluoksnis storesnis, tuo didesne apkrova atlaiko iki kol "susitiktu" su indeklais. Jei su tuo viskas ok - variklis praktiskai amzinas gaunasi, kaip kokiuose laivuose - ten varikliai desimtmeciais negesinami. 2021-02-02 13:18, Lawrence Jamieson rašė: > Slėgis padangose tiesiogiai įtakoja važiavimo automobiliu saugumą. Teplo > slėgis saugumo neįtakoja niekaip. Taip pat slėgis padangose labai > lengvai gali pasidaryti ne tokiu, koks turėtų būti dėl daugelio > priežasčių. Tuo tarpu pasakykit, kaip dažnai jums būna problemos su > tepalo slėgiu? Aš tą tepalo slėgio lemputę mačiau irmatau tik įjungęs > degimą ir užsidegančią tik tada, kai pakeičiami tepalai ir sistema dar > nebūna užsipildžiusi tepalu. Per daugiau nei 30 metų dar nebuvo taip, > kad bevažiuojančioje auto ji būtų užsidegusi. >