Skamba neitiketinai. Cia taip vyksta europoje/JAV? Kazkaip galvociau turetu buti tam tikru mazgu dubliavimai. Kaip prastumti toki sedevra pro technikine? On 02.02.21 11:20, Arj wrote: > jei ka, ten irgi vidaus degimo varikliai irgi labai placiai naudojami, > iskaitant ir butent isimtu is auto. > Ultralengviems lektuvams "mainstream'e" "valdo" rotax su 80-120kw ir > kuris tik visai nesenai pradejo deti ipurskima ten, ir tai tik vienoj > versijoj (technologine prasme lektuvu verikliai atsilieka kokia 15-20m > nuo auto, ten patikimumas ir patikrinti sprendimai auksciau visko), bet > tas pats rotax'as naujas 30-40k$. To pasekoj yra visa eile kompaniju > kurios uzsiima auto varikliu konversija - t.y. perkamas is sroto > apynaujo japono ar pan. variklis uz pigiai (iki 1k$, vis tiek ju niekam > daugiau nereikia), montuojamas reduktorius, adaptuojamas valdymas - > rezultate variklio komplektas "su viskuo" atsistoja i 14-15k$. Kodel > taip daryt - susitaupo 20k$, gaunamas galingesnis, ir ekonomiskenis > variklis, su paprastesne ir stipriai pigesne prieziura; Vienintelis > trukumas - mazesnis mazgu patikimumas - pvz ner sudvejintos uzdegimo > sistemos su 2 zvakems cilindrui, ausinimas ne oru kaip pas rotax'a (=ner > kam sugest) ir pan. > > > > 2021-02-02 11:30, Lawrence Jamieson rašė: > >> Tai ko kiši lėktuvus į tema apie automobilius? Ten visai kitas pasaulis. >> >