tai tiems kad telefonai dizaininami pagal batareikes yra CAT'ai visokie On 2021-02-02 13:14, Ignas wrote: > reik suprast,iphonas pradetas nuo korpuso dizaino,o jau po to, kaip kas > tilps... > > On 2021-02-01 20:52, Dainiushas wrote: >> galima plačiau į kuriuos čia automobilius dedami mažesni? >> >> Apie iPhone tai išvis briedas, baterija ten įdėta lygiai tokia kiek >> jai korpuse yra vietos. >> >> On 2/1/2021 6:36 PM, Arj wrote: >>> gamintojui pagrindinis tokiu sistemu privalumas - galima deti >>> mazesnius akumus + aftermarkete uzsidirbti siek tiek is serviso ir >>> pakartotiniu akumu pardavimo; >>> Geras pavyzdys sitoj vietoj iphone'as - ten baterijos managementas >>> irgi belenkaip idealiai valdomas, tik to pasekoj pats akumas idetas >>> gan miniaturinis, lyginant su galimu elektros poreikiu. Ir >>> suoptimizuota iki tiek, kad prireike "throtlint" cpu, kad saltyj >>> neisijunginetu tlf neprognuozojamai - didelis skandalas kilo paaiskejus. >>> >>> >>> >>> >>> >>> 2021-02-01 16:15, Dainiushas rašė: >>>> tai kad laiko tiek akumuliatoriai po tiek mašinose su normaliu >>>> energy management'u. Na tose kur anot tavęs padaryta, kad užsipistum >>>> :). Nes jis ten garantuotai visada kraunamas taip kaip reikia ir >>>> nekraunamas kai to nereikia. Nes elementarus 14.5V laikymas ant >>>> pakrauto akumuliatoriaus taip pat trumpina jo amželį. >>>> >>> >>> >> >