Siaip tai reiktu su testeriu pamatuot vedimo metu, jei krenta 10v ir maziau akumui ragas, nelaiko akrovos, nesvarbu kad pilnai pasikroves, ploksteles viduj issiputusios. Paciam pernai buvo toks nuotikis, per salcius -15 kai buvo, neuzsikuriau viena syki, po nulekiau pas drauga kuris turi spec. prietaisa akumam testuot. Akumas buvo tosela ar tokvila, vnz piguma. Tai diadnoze nelaike apkrovos, nors rode pilnai pakrautas. Pasiemiau Bosch silver 75ah 820A auto dyzeliokas. Senaji atidaviau tevukui i audi 100 2ltr, tai jis visa ziema issivazinejo, ir pardave su tuo paciu akumu. "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:hfitg1$pes$1@trimpas.omnitel.net... > Nors beveik visi senukuose pirkti noname ar neaiškių brandų daiktai > nepateisino net savo mažos kainos, taip jau išėjo, kad prieš porą metų > nusipirkau tą CSSS akumuliatorių, kuris anot etiketės pagamintas Excide > Suomijoje. Parametrai neblogi (atrodo, 74 Ah ir 760 A), o ir kaina nebuvo > smarkiai žemesnė už išsirinktą panašią Vartą, kurią teko grąžinti dėl > gnybtų neatitikimo. Šiaip jis mano tdi veikia gerai, bet esant minusinei > temperatūrai labai greitai išsikrauna. Praeitą žiemą pastovėjęs pora parų > prie kokių mažiau -10C kelis kartus išsikrovė visiškai. Dabar jaučiu, kad > ir prie 0C pastovėjęs vangiai pradeda sukti variklį. Vienam servise lyg ir > patikrino akumą ir generatoriaus krovimą, sakė kad vis kas tvarkoje. Šiaip > neužvedus kokių 12V rodo. Tik pastebėjau, kad nuo viršaus lyg kas ir > nubėgę truputį, nes matosi toks baltų druskų šleifas. > Taigi noriu paklausti - ar kas nors naudojate tokius akumus ir kaip jie > jums tarnauja? Ar keisti tą akumą (kaip jį patikrinti) ir tikėtis, kad > nusipirksiu geresnį, ar ieškoti sliekų elektros sistemoje - ir kaip?