Reiks pabandyti vedimo metu pamatuoti. "Liveris" <liveris@smail.lt> wrote in message news:hfj1c2$uj$1@trimpas.omnitel.net... > Siaip tai reiktu su testeriu pamatuot vedimo metu, jei krenta 10v ir maziau > akumui ragas, nelaiko akrovos, nesvarbu kad pilnai pasikroves, ploksteles > viduj issiputusios. > Paciam pernai buvo toks nuotikis, per salcius -15 kai buvo, neuzsikuriau > viena syki, po nulekiau pas drauga kuris turi spec. prietaisa akumam > testuot. Akumas buvo tosela ar tokvila, vnz piguma. Tai diadnoze nelaike > apkrovos, nors rode pilnai pakrautas. Pasiemiau Bosch silver 75ah 820A auto > dyzeliokas. Senaji atidaviau tevukui i audi 100 2ltr, tai jis visa ziema > issivazinejo, ir pardave su tuo paciu akumu. > > > "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:hfitg1$pes$1@trimpas.omnitel.net... >> Nors beveik visi senukuose pirkti noname ar neaiškių brandų daiktai >> nepateisino net savo mažos kainos, taip jau išėjo, kad prieš porą metų >> nusipirkau tą CSSS akumuliatorių, kuris anot etiketės pagamintas Excide >> Suomijoje. Parametrai neblogi (atrodo, 74 Ah ir 760 A), o ir kaina nebuvo >> smarkiai žemesnė už išsirinktą panašią Vartą, kurią teko grąžinti dėl >> gnybtų neatitikimo. Šiaip jis mano tdi veikia gerai, bet esant minusinei >> temperatūrai labai greitai išsikrauna. Praeitą žiemą pastovėjęs pora parų >> prie kokių mažiau -10C kelis kartus išsikrovė visiškai. Dabar jaučiu, kad >> ir prie 0C pastovėjęs vangiai pradeda sukti variklį. Vienam servise lyg ir >> patikrino akumą ir generatoriaus krovimą, sakė kad vis kas tvarkoje. Šiaip >> neužvedus kokių 12V rodo. Tik pastebėjau, kad nuo viršaus lyg kas ir >> nubėgę truputį, nes matosi toks baltų druskų šleifas. >> Taigi noriu paklausti - ar kas nors naudojate tokius akumus ir kaip jie >> jums tarnauja? Ar keisti tą akumą (kaip jį patikrinti) ir tikėtis, kad >> nusipirksiu geresnį, ar ieškoti sliekų elektros sistemoje - ir kaip? > > >