įkrautas akumuliatorius 12.6V "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message news:hfkceg$f7k$1@trimpas.omnitel.net... > taigi ant neuzvesto tiek ir turi buti mazdaug. > Ant uzvesto kazkas apie 13,4V pas mane. > > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hfj0hh$v5m$1@trimpas.omnitel.net... >> 12V mažai jei be apkrovos. Starteris OK? Aš užpernai ruošiausi akumą >> keist nes sunkiai suko, bet kažkaip pradėjo kvailiot starteris - kartais >> neįsijungt. Tai pakeičiau šepetėlius, visas įvores ir bendeksa - nu ir po >> šiai dienai su tuo pačiu akumuliatoriu viskas gerai. >> >> >> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message >> news:hfitg1$pes$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nors beveik visi senukuose pirkti noname ar neaiškių brandų daiktai >>> nepateisino net savo mažos kainos, taip jau išėjo, kad prieš porą metų >>> nusipirkau tą CSSS akumuliatorių, kuris anot etiketės pagamintas Excide >>> Suomijoje. Parametrai neblogi (atrodo, 74 Ah ir 760 A), o ir kaina >>> nebuvo smarkiai žemesnė už išsirinktą panašią Vartą, kurią teko grąžinti >>> dėl gnybtų neatitikimo. Šiaip jis mano tdi veikia gerai, bet esant >>> minusinei temperatūrai labai greitai išsikrauna. Praeitą žiemą >>> pastovėjęs pora parų prie kokių mažiau -10C kelis kartus išsikrovė >>> visiškai. Dabar jaučiu, kad ir prie 0C pastovėjęs vangiai pradeda sukti >>> variklį. Vienam servise lyg ir patikrino akumą ir generatoriaus krovimą, >>> sakė kad vis kas tvarkoje. Šiaip neužvedus kokių 12V rodo. Tik >>> pastebėjau, kad nuo viršaus lyg kas ir nubėgę truputį, nes matosi toks >>> baltų druskų šleifas. >>> Taigi noriu paklausti - ar kas nors naudojate tokius akumus ir kaip jie >>> jums tarnauja? Ar keisti tą akumą (kaip jį patikrinti) ir tikėtis, kad >>> nusipirksiu geresnį, ar ieškoti sliekų elektros sistemoje - ir kaip? >> > >