Tema: Re: Kaip ten tie senuku akumuliatoriai eksploatuojasi?
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-12-08 13:00:04
ten jau 4'as skirtingos galios variklis prie manes, tai nelabai kas gimto
like.

Siaip jau antri metai taip pat. Kartais pasireiskia dar tuo, kad issilydo
sedyniu sildymo saugiklio plastmase (pats saugiklio metalas lieka ok,
ir saugiklio "siulas" nenutruksta).  Akumuliatorius vis dar gyvas ir kaip
ir problemu su uzsivedimu nera.

Jei generatorius, velgi - keisti visa i kita/naudota, ar restauruoti?


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:hflb1n$gk1$1@trimpas.omnitel.net...
> generatorius :).
>
> Pradėt  nuo reguliatoriaus kontaktų valymo jei jie ten išorėj, tuo pačiu 
> šepetėlius pažiūrėt/pakeist, geriau su visu reguliatorium. Jei nepadės - 
> kažkas generatoriaus viduriuose, diodai ar apvija vienos fazės nutrūkus. 
> Bet kuriuo atveju - generatorius neduoda elektros kiek reikia, numarinsi 
> akumuliatorių greitai.... Beje, visa elektros įranga ir generatorius 
> mašinoj "gimtieji"?
>
> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message 
> news:hfl99v$ddt$1@trimpas.omnitel.net...
>> Dainiushai, prie to pacio - ijungus sedyniu sildyma
>> matosi vos sviecia raudona akumuliatoriaus lempute
>> skydelyje - voltmetras rodo apie ~12v, gal ir truputi
>> maziau - priklausomai nuo kas sujungta, dazniausiai
>> artimosios sviesos (35W), salono peciukas vidutiniu
>> greiciu (tiksliau, jo ventiliatorius) , 2 audio stiprintuvai.
>>
>> Cia kaltas generatorius, ar akumas per mazai Ah, tavo
>> opinija?
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:hfkvto$srr$1@trimpas.omnitel.net...
>>> įkrautas akumuliatorius 12.6V
>>>
>>> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message 
>>> news:hfkceg$f7k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> taigi ant neuzvesto tiek ir turi buti mazdaug.
>>>> Ant uzvesto kazkas apie 13,4V pas mane.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:hfj0hh$v5m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 12V mažai jei be apkrovos. Starteris OK? Aš užpernai ruošiausi akumą 
>>>>> keist nes sunkiai suko, bet kažkaip pradėjo kvailiot starteris - 
>>>>> kartais neįsijungt. Tai pakeičiau šepetėlius, visas įvores ir 
>>>>> bendeksa - nu ir po šiai dienai su tuo pačiu akumuliatoriu viskas 
>>>>> gerai.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message 
>>>>> news:hfitg1$pes$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Nors beveik visi senukuose pirkti noname ar neaiškių brandų daiktai 
>>>>>> nepateisino net savo mažos kainos, taip jau išėjo, kad prieš porą 
>>>>>> metų nusipirkau tą CSSS akumuliatorių, kuris anot etiketės pagamintas 
>>>>>> Excide Suomijoje. Parametrai neblogi (atrodo, 74 Ah ir 760 A), o ir 
>>>>>> kaina nebuvo smarkiai žemesnė už išsirinktą panašią Vartą, kurią teko 
>>>>>> grąžinti dėl gnybtų neatitikimo. Šiaip jis mano tdi veikia gerai, bet 
>>>>>> esant minusinei temperatūrai labai greitai išsikrauna. Praeitą žiemą 
>>>>>> pastovėjęs pora parų prie kokių mažiau -10C kelis kartus išsikrovė 
>>>>>> visiškai. Dabar jaučiu, kad ir prie 0C pastovėjęs vangiai pradeda 
>>>>>> sukti variklį. Vienam servise lyg ir patikrino akumą ir generatoriaus 
>>>>>> krovimą, sakė kad vis kas tvarkoje. Šiaip neužvedus kokių 12V rodo. 
>>>>>> Tik pastebėjau, kad nuo viršaus lyg kas ir nubėgę truputį, nes matosi 
>>>>>> toks baltų druskų šleifas.
>>>>>> Taigi noriu paklausti - ar kas nors naudojate tokius akumus ir kaip 
>>>>>> jie jums tarnauja? Ar keisti tą akumą (kaip jį patikrinti) ir 
>>>>>> tikėtis, kad nusipirksiu geresnį, ar ieškoti sliekų elektros 
>>>>>> sistemoje - ir kaip?
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>