taigi ant neuzvesto tiek ir turi buti mazdaug. Ant uzvesto kazkas apie 13,4V pas mane. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hfj0hh$v5m$1@trimpas.omnitel.net... > 12V mažai jei be apkrovos. Starteris OK? Aš užpernai ruošiausi akumą keist > nes sunkiai suko, bet kažkaip pradėjo kvailiot starteris - kartais > neįsijungt. Tai pakeičiau šepetėlius, visas įvores ir bendeksa - nu ir po > šiai dienai su tuo pačiu akumuliatoriu viskas gerai. > > > "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message > news:hfitg1$pes$1@trimpas.omnitel.net... >> Nors beveik visi senukuose pirkti noname ar neaiškių brandų daiktai >> nepateisino net savo mažos kainos, taip jau išėjo, kad prieš porą metų >> nusipirkau tą CSSS akumuliatorių, kuris anot etiketės pagamintas Excide >> Suomijoje. Parametrai neblogi (atrodo, 74 Ah ir 760 A), o ir kaina nebuvo >> smarkiai žemesnė už išsirinktą panašią Vartą, kurią teko grąžinti dėl >> gnybtų neatitikimo. Šiaip jis mano tdi veikia gerai, bet esant minusinei >> temperatūrai labai greitai išsikrauna. Praeitą žiemą pastovėjęs pora parų >> prie kokių mažiau -10C kelis kartus išsikrovė visiškai. Dabar jaučiu, kad >> ir prie 0C pastovėjęs vangiai pradeda sukti variklį. Vienam servise lyg >> ir patikrino akumą ir generatoriaus krovimą, sakė kad vis kas tvarkoje. >> Šiaip neužvedus kokių 12V rodo. Tik pastebėjau, kad nuo viršaus lyg kas >> ir nubėgę truputį, nes matosi toks baltų druskų šleifas. >> Taigi noriu paklausti - ar kas nors naudojate tokius akumus ir kaip jie >> jums tarnauja? Ar keisti tą akumą (kaip jį patikrinti) ir tikėtis, kad >> nusipirksiu geresnį, ar ieškoti sliekų elektros sistemoje - ir kaip? >