nu tai šitais... gal su tuo sėdynės šildymu kas netvarkoj jei tokie dalykai? "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message news:hflbjk$hhd$1@trimpas.omnitel.net... > ten jau 4'as skirtingos galios variklis prie manes, tai nelabai kas gimto > like. > > Siaip jau antri metai taip pat. Kartais pasireiskia dar tuo, kad issilydo > sedyniu sildymo saugiklio plastmase (pats saugiklio metalas lieka ok, > ir saugiklio "siulas" nenutruksta). Akumuliatorius vis dar gyvas ir kaip > ir problemu su uzsivedimu nera. > > Jei generatorius, velgi - keisti visa i kita/naudota, ar restauruoti? > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:hflb1n$gk1$1@trimpas.omnitel.net... >> generatorius :). >> >> Pradėt nuo reguliatoriaus kontaktų valymo jei jie ten išorėj, tuo pačiu >> šepetėlius pažiūrėt/pakeist, geriau su visu reguliatorium. Jei nepadės - >> kažkas generatoriaus viduriuose, diodai ar apvija vienos fazės nutrūkus. >> Bet kuriuo atveju - generatorius neduoda elektros kiek reikia, numarinsi >> akumuliatorių greitai.... Beje, visa elektros įranga ir generatorius >> mašinoj "gimtieji"? >> >> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message >> news:hfl99v$ddt$1@trimpas.omnitel.net... >>> Dainiushai, prie to pacio - ijungus sedyniu sildyma >>> matosi vos sviecia raudona akumuliatoriaus lempute >>> skydelyje - voltmetras rodo apie ~12v, gal ir truputi >>> maziau - priklausomai nuo kas sujungta, dazniausiai >>> artimosios sviesos (35W), salono peciukas vidutiniu >>> greiciu (tiksliau, jo ventiliatorius) , 2 audio stiprintuvai. >>> >>> Cia kaltas generatorius, ar akumas per mazai Ah, tavo >>> opinija? >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:hfkvto$srr$1@trimpas.omnitel.net... >>>> įkrautas akumuliatorius 12.6V >>>> >>>> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in >>>> message news:hfkceg$f7k$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> taigi ant neuzvesto tiek ir turi buti mazdaug. >>>>> Ant uzvesto kazkas apie 13,4V pas mane. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hfj0hh$v5m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> 12V mažai jei be apkrovos. Starteris OK? Aš užpernai ruošiausi akumą >>>>>> keist nes sunkiai suko, bet kažkaip pradėjo kvailiot starteris - >>>>>> kartais neįsijungt. Tai pakeičiau šepetėlius, visas įvores ir >>>>>> bendeksa - nu ir po šiai dienai su tuo pačiu akumuliatoriu viskas >>>>>> gerai. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message >>>>>> news:hfitg1$pes$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Nors beveik visi senukuose pirkti noname ar neaiškių brandų daiktai >>>>>>> nepateisino net savo mažos kainos, taip jau išėjo, kad prieš porą >>>>>>> metų nusipirkau tą CSSS akumuliatorių, kuris anot etiketės >>>>>>> pagamintas Excide Suomijoje. Parametrai neblogi (atrodo, 74 Ah ir >>>>>>> 760 A), o ir kaina nebuvo smarkiai žemesnė už išsirinktą panašią >>>>>>> Vartą, kurią teko grąžinti dėl gnybtų neatitikimo. Šiaip jis mano >>>>>>> tdi veikia gerai, bet esant minusinei temperatūrai labai greitai >>>>>>> išsikrauna. Praeitą žiemą pastovėjęs pora parų prie kokių >>>>>>> mažiau -10C kelis kartus išsikrovė visiškai. Dabar jaučiu, kad ir >>>>>>> prie 0C pastovėjęs vangiai pradeda sukti variklį. Vienam servise lyg >>>>>>> ir patikrino akumą ir generatoriaus krovimą, sakė kad vis kas >>>>>>> tvarkoje. Šiaip neužvedus kokių 12V rodo. Tik pastebėjau, kad nuo >>>>>>> viršaus lyg kas ir nubėgę truputį, nes matosi toks baltų druskų >>>>>>> šleifas. >>>>>>> Taigi noriu paklausti - ar kas nors naudojate tokius akumus ir kaip >>>>>>> jie jums tarnauja? Ar keisti tą akumą (kaip jį patikrinti) ir >>>>>>> tikėtis, kad nusipirksiu geresnį, ar ieškoti sliekų elektros >>>>>>> sistemoje - ir kaip? >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> > >