reakcija cia ne i tai, ka sodra privalo ar neprivalo, o i jos poziuri "eikit visi nx", kuri labai akivaizdziai isdeste chypa. koks nors moelleris irgi gali siusti nx, jei atvaziuosi su gedimu kita diena po garantijos pasibaigimo, bet to nedaro. stebek situacija - paskambini, tarkim i moelleri "bla bla bla, gedimas", sako "atvaryk poryt, jokiu problemu del to, kad garantija baigiasi rytoj nekils", atvaziuoji poryt ir neknisi sau proto del to, kad moelleris tave paliks ant ledo is serijos kaip chypa "o tai kur jus buvot vakar"? moelleris pats tau atsius maila, kad jau laikas apsilankyti, nes tu jo klientas, tu jo babkes. tuo tarpu sodra nemato apdraustuosiuose kliento, tu jai neegzistuoji. ji nesupranta, kad noredama pagerinti savo pajamas pati pirmiausiai turi atsisukti i klienta, klientui teikti daugiau naudos (net vmi jau i ta minti ivaziavo, bet jei kada buvai sodroje, tai matei kokia ten tarybu sajunga vis dar). teisingai, posakis "pilietis turi teise gaut pasalpa" yra tikslesnis uz "sodra privalo ismoket", bet su tokia sodros elgesena ismoku gaveju atzvilgiu veda prie baigties "pilieciai nekencia sodros ir stengiasi visomis isgalemis "optimizuoti" socialinio draudimo imokas". siai chypa juk yra ar tik ne komunikacijos specialistas. jei taip, tai jo tarnybos darbas yra kurti ivaizdi "sodra su zmogisku veidu", ar "rupestinga sodra" ar dar kazkaip. kol kas sia kryptimi padirbeta tik uz puse liamo isleidziant knygele vaikams apie geraja tetule sodra (matyt zole brangi ejo i darba, nes tokios ligotos vaizduotes naturaliai zmogus tureti negali). "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:iithdk$5du$1@trimpas.omnitel.net... > bet tai užtai kokia reakcija.... o dar kai pagalvoji, kad ne kokia tai > gili provincija čia. Tai ir nesistebi, kad paGsus ir uspaskYchus į valdžią > renka :( > >