Tema: Re: Chypa bled!!!
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2011-02-10 00:06:57
apie pilieti A jie turi visa info - alektronini nedarbingumo lapeli! o ir 
ishmokos dydis (skirtingai negu tpvcad atveju) nuo mano (ne)apsilankymo 
sodroj - nesikeicia. tai  kame parkes?
vat jei "pamirstum" socdraudimo imoka laiku atsegt - greit ir adresa ir 
telefona ir banko saskaita suranda....

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message 
news:iiuqts$agv$1@trimpas.omnitel.net...
> turime eismo ivykio deklaracija, pagal kuria pilietis A nukentejo nuo 
> piliecio B.  Pilietis B kreipesi į draudima ir pranese apie savo kalte, 
> pilietis A - ne. Ar draudimo kompanija turi ieskoti piliecio A, kad jam 
> atlygit zala?
>
> SODR'os atveju tas pats. Liga - draudiminis ivykis. Biuletenis - zala ir 
> draudimini ivyki patvirtinantis dokumentas. Pasalpa - ismoka. Kodel 
> draudejas turi ieskoti apdraustojo, kad jam per jega sukishti ismoka - 
> nesuprantu.
>
> "esquires"  wrote in message news:iiu1dl$29p$1@trimpas.omnitel.net...
>
> 4. pagal mane sodra, pamaciusi kabancia ismoka, turi padeti pastangu
> issiaskinti hule ji kaba neismoketa, o ne tyliai drocinti i kumsti
> nujausdama "pagaute". jei tokia sodra butu mano darbuotojas, tai ji senai
> mano darbuotojas nebutu - neatleidziu jei darbuotojas padeda ant kliento, 
> ne
> klientas turi rupintis, kad mes ji gerai aptarnautume.
>