apie pilieti A jie turi visa info - alektronini nedarbingumo lapeli! o ir ishmokos dydis (skirtingai negu tpvcad atveju) nuo mano (ne)apsilankymo sodroj - nesikeicia. tai kame parkes? vat jei "pamirstum" socdraudimo imoka laiku atsegt - greit ir adresa ir telefona ir banko saskaita suranda.... "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:iiuqts$agv$1@trimpas.omnitel.net... > turime eismo ivykio deklaracija, pagal kuria pilietis A nukentejo nuo > piliecio B. Pilietis B kreipesi į draudima ir pranese apie savo kalte, > pilietis A - ne. Ar draudimo kompanija turi ieskoti piliecio A, kad jam > atlygit zala? > > SODR'os atveju tas pats. Liga - draudiminis ivykis. Biuletenis - zala ir > draudimini ivyki patvirtinantis dokumentas. Pasalpa - ismoka. Kodel > draudejas turi ieskoti apdraustojo, kad jam per jega sukishti ismoka - > nesuprantu. > > "esquires" wrote in message news:iiu1dl$29p$1@trimpas.omnitel.net... > > 4. pagal mane sodra, pamaciusi kabancia ismoka, turi padeti pastangu > issiaskinti hule ji kaba neismoketa, o ne tyliai drocinti i kumsti > nujausdama "pagaute". jei tokia sodra butu mano darbuotojas, tai ji senai > mano darbuotojas nebutu - neatleidziu jei darbuotojas padeda ant kliento, > ne > klientas turi rupintis, kad mes ji gerai aptarnautume. >