Nu tai pats sau prieštarauji: > ...Cia tikrai ne tas atvejis. > ...as nesakau kad butent cia yra labai > kazkoks blogas egzempliorius etc, as jo nemaciau. Nu tai apie ką čia kalbi? Nes pasakei tik tiek, kad senas = dapistas. > atveju bet kuris pigiausias tepalas jau jam bus per geras, nes tu > metu texnologisjos su smala variklyje vazinedavo;) Nepersistengt su > investicijom ir vazinet kol vaziuoja mano patarimas buvo. Nu tai aš ir klausiu - kas ten per 10-20 metų pasikeitė kardinaliai variklyje, kad va naujesniam pilt tik pagal manualą, o senam tai px koks? Jei abu nuvažiavę/pradirbę vienodai valandų, tai kodėl naujas bus geresnio stovio? Automobilius dažniausiai perka tam, kad važiuot. Motociklus - kad retsykiais pasivažinėt. Kad pastariesiems px metai, tą labai gerai ir rinkos kainos atspindi. Aš pvz savo hornetą 900 2004 prieš 7 metus pirkau už 12.5klt, dabar dar už kokius 7-8k drąsiai parduočiau. Su auto tai pzdc - būtų tik į šrotą. Motociklai taip greitai nenuvertėja, nes jų technologijos taip kardinaliai nesikeičia ir nuvažiuoja jie gerokai mažiau už auto, svarbiausia - stovis.