kaip čia pasakius: hidraulikos, elektriniai amortikų reguliavimai, elektriniai permetėjai na ir žinoma: http://www.goldendust.cz/wp-content/gallery/delta-7-arantix/delta7_arantix_air.jpg "911" <911@gmail.com> wrote in message news:le2sr8$h4k$1@trimpas.omnitel.net... > p.s dviraciai dar labiau nepasikeite, ten net nera kam pasikeist.. ratai pedalai ir vamzdis :DDDDD > > "911" <911@gmail.com> wrote in message news:le2b5d$48n$1@trimpas.omnitel.net... >> senas=dapistas paliubomu, nes jei jis gero stovio tai kainuos panasiai kiek apynaujis ;) >> kaip tau atsakyt i klausima kas pasikeite per 10-20m? tiksliau cia reiktu atsakinet per 30+metu? >> isprincipo niekas, tie patys 2 ratai ir variklis gi :)))) kaip ir automobiliuose ;))) >> >> >> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:le26l0$vhu$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu tai pats sau prieštarauji: >>> >>>> ...Cia tikrai ne tas atvejis. >>> >>>> ...as nesakau kad butent cia yra labai >>>> kazkoks blogas egzempliorius etc, as jo nemaciau. >>> >>> Nu tai apie ką čia kalbi? Nes pasakei tik tiek, kad senas = dapistas. >>> >>>> atveju bet kuris pigiausias tepalas jau jam bus per geras, nes tu >>>> metu texnologisjos su smala variklyje vazinedavo;) Nepersistengt su >>>> investicijom ir vazinet kol vaziuoja mano patarimas buvo. >>> >>> Nu tai aš ir klausiu - kas ten per 10-20 metų pasikeitė kardinaliai >>> variklyje, kad va naujesniam pilt tik pagal manualą, o senam tai px >>> koks? Jei abu nuvažiavę/pradirbę vienodai valandų, tai kodėl naujas bus >>> geresnio stovio? Automobilius dažniausiai perka tam, kad važiuot. >>> Motociklus - kad retsykiais pasivažinėt. Kad pastariesiems px metai, tą >>> labai gerai ir rinkos kainos atspindi. Aš pvz savo hornetą 900 2004 >>> prieš 7 metus pirkau už 12.5klt, dabar dar už kokius 7-8k drąsiai >>> parduočiau. Su auto tai pzdc - būtų tik į šrotą. Motociklai taip greitai >>> nenuvertėja, nes jų technologijos taip kardinaliai nesikeičia ir >>> nuvažiuoja jie gerokai mažiau už auto, svarbiausia - stovis.