senas=dapistas paliubomu, nes jei jis gero stovio tai kainuos panasiai kiek apynaujis ;) kaip tau atsakyt i klausima kas pasikeite per 10-20m? tiksliau cia reiktu atsakinet per 30+metu? isprincipo niekas, tie patys 2 ratai ir variklis gi :)))) kaip ir automobiliuose ;))) "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:le26l0$vhu$1@trimpas.omnitel.net... > Nu tai pats sau prieštarauji: > >> ...Cia tikrai ne tas atvejis. > >> ...as nesakau kad butent cia yra labai >> kazkoks blogas egzempliorius etc, as jo nemaciau. > > Nu tai apie ką čia kalbi? Nes pasakei tik tiek, kad senas = dapistas. > >> atveju bet kuris pigiausias tepalas jau jam bus per geras, nes tu >> metu texnologisjos su smala variklyje vazinedavo;) Nepersistengt su >> investicijom ir vazinet kol vaziuoja mano patarimas buvo. > > Nu tai aš ir klausiu - kas ten per 10-20 metų pasikeitė kardinaliai > variklyje, kad va naujesniam pilt tik pagal manualą, o senam tai px > koks? Jei abu nuvažiavę/pradirbę vienodai valandų, tai kodėl naujas bus > geresnio stovio? Automobilius dažniausiai perka tam, kad važiuot. > Motociklus - kad retsykiais pasivažinėt. Kad pastariesiems px metai, tą > labai gerai ir rinkos kainos atspindi. Aš pvz savo hornetą 900 2004 > prieš 7 metus pirkau už 12.5klt, dabar dar už kokius 7-8k drąsiai > parduočiau. Su auto tai pzdc - būtų tik į šrotą. Motociklai taip greitai > nenuvertėja, nes jų technologijos taip kardinaliai nesikeičia ir > nuvažiuoja jie gerokai mažiau už auto, svarbiausia - stovis.