Manuala pavyko rasti, tai jame tepalai 10w40 nurodyti, dar yra siauresniu spektru siltesniems sezonams Teisingai pusiau sintetikos uztenka, bet ir tais laikais pusiausintetika nebuvo kazkokios kostmines technologijos "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message news:le2as9$40p$1@trimpas.omnitel.net... > daug raidziu. zhaltas norejo pasakyt, kad tas motas kai gime voobsce > mineralka tik mate, todel nera cia ko svaigti apie zvaigzdziu dulkes, nes > tai klizma nabasnikui. Ima pirma po ranka pasitaikiusi pasiulymuka pusiau > sintetikos ir vsio. > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:le26l0$vhu$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu tai pats sau prieštarauji: >> >>> ...Cia tikrai ne tas atvejis. >> >>> ...as nesakau kad butent cia yra labai >>> kazkoks blogas egzempliorius etc, as jo nemaciau. >> >> Nu tai apie ką čia kalbi? Nes pasakei tik tiek, kad senas = dapistas. >> >>> atveju bet kuris pigiausias tepalas jau jam bus per geras, nes tu >>> metu texnologisjos su smala variklyje vazinedavo;) Nepersistengt su >>> investicijom ir vazinet kol vaziuoja mano patarimas buvo. >> >> Nu tai aš ir klausiu - kas ten per 10-20 metų pasikeitė kardinaliai >> variklyje, kad va naujesniam pilt tik pagal manualą, o senam tai px koks? >> Jei abu nuvažiavę/pradirbę vienodai valandų, tai kodėl naujas bus >> geresnio stovio? Automobilius dažniausiai perka tam, kad važiuot. >> Motociklus - kad retsykiais pasivažinėt. Kad pastariesiems px metai, tą >> labai gerai ir rinkos kainos atspindi. Aš pvz savo hornetą 900 2004 prieš >> 7 metus pirkau už 12.5klt, dabar dar už kokius 7-8k drąsiai parduočiau. >> Su auto tai pzdc - būtų tik į šrotą. Motociklai taip greitai nenuvertėja, >> nes jų technologijos taip kardinaliai nesikeičia ir nuvažiuoja jie >> gerokai mažiau už auto, svarbiausia - stovis. > >