p.s dviraciai dar labiau nepasikeite, ten net nera kam pasikeist.. ratai pedalai ir vamzdis :DDDDD "911" <911@gmail.com> wrote in message news:le2b5d$48n$1@trimpas.omnitel.net... > senas=dapistas paliubomu, nes jei jis gero stovio tai kainuos panasiai kiek apynaujis ;) > kaip tau atsakyt i klausima kas pasikeite per 10-20m? tiksliau cia reiktu atsakinet per 30+metu? > isprincipo niekas, tie patys 2 ratai ir variklis gi :)))) kaip ir automobiliuose ;))) > > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:le26l0$vhu$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu tai pats sau prieštarauji: >> >>> ...Cia tikrai ne tas atvejis. >> >>> ...as nesakau kad butent cia yra labai >>> kazkoks blogas egzempliorius etc, as jo nemaciau. >> >> Nu tai apie ką čia kalbi? Nes pasakei tik tiek, kad senas = dapistas. >> >>> atveju bet kuris pigiausias tepalas jau jam bus per geras, nes tu >>> metu texnologisjos su smala variklyje vazinedavo;) Nepersistengt su >>> investicijom ir vazinet kol vaziuoja mano patarimas buvo. >> >> Nu tai aš ir klausiu - kas ten per 10-20 metų pasikeitė kardinaliai >> variklyje, kad va naujesniam pilt tik pagal manualą, o senam tai px >> koks? Jei abu nuvažiavę/pradirbę vienodai valandų, tai kodėl naujas bus >> geresnio stovio? Automobilius dažniausiai perka tam, kad važiuot. >> Motociklus - kad retsykiais pasivažinėt. Kad pastariesiems px metai, tą >> labai gerai ir rinkos kainos atspindi. Aš pvz savo hornetą 900 2004 >> prieš 7 metus pirkau už 12.5klt, dabar dar už kokius 7-8k drąsiai >> parduočiau. Su auto tai pzdc - būtų tik į šrotą. Motociklai taip greitai >> nenuvertėja, nes jų technologijos taip kardinaliai nesikeičia ir >> nuvažiuoja jie gerokai mažiau už auto, svarbiausia - stovis.